logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pogotowie Zakupowe Radia Pogoda” - z pomocą dla seniorów

  PR 19.03.2020, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

Radio Pogoda zachęca wszystkich do pozostania w domach, dbania o zdrowie i oczywiście słuchania niezapomnianych przebojów. Specjalnie z myślą o swoich starszych słuchaczach stacja uruchomiła akcję „Pogotowie Zakupowe Radia Pogoda”, oferując dostarczenie zakupów seniorom, a na antenie co godzinę pojawiają się dodatkowe serwisy informacyjne poświęcone wydarzeniom w Polsce związanym z koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pogotowie-zakupowe-radia-pogoda_---z-pomoca-dla-seniorow,386148,artykul.html

Radio Pogoda wspólnie z harcerzami ze Związku Harcerstwa Polskiego postanowiło wesprzeć osoby starsze, przewlekle chore i z niepełnosprawnościami, które są szczególne narażone na zakażenie koronawirusem i zgodnie z zaleceniami powinny pozostawać w domach. Specjalnie dla nich powstała akcja „Pogotowie Zakupowe Radia Pogoda” - dzięki niej potrzebujący mogą zadzwonić do Radia Pogoda i poprosić o pomoc w dostarczeniu niezbędnych zakupów. Do sklepu - we wszystkich miastach nadawania stacji - pójdą za nich harcerze z ZHP!

Wszystkich swoich słuchaczy stacja na bieżąco informuje też o bieżących wydarzeniach w Polsce związanych z koronawirusem. W tym celu Radio Pogoda uruchomiło dodatkowe serwisy informacyjne „Koronawirus w Polsce - raport” - co godzinę słuchacze poznają nowe informacje dotyczące sytuacji epidemicznej oraz praktyczne porady na temat tego, jak uniknąć zakażenia i jak się zachować, kiedy się je u siebie podejrzewa. Raporty nadawane są od 6:30 do 18:30.

Oprócz tego od połowy marca br., w związku z zagrożeniem koronawirusem, wszystkie audycje Radia Pogoda nabrały nieco innego charakteru – można w nich usłyszeć więcej porad i odpowiedzi na pytania zaniepokojonych słuchaczy. Zespół stacji prowadzi programy w większości zdalnie, jak choćby Robert Janowski, który jest gospodarzem codziennej audycji „Najpiękniejsze Melodie Roberta Janowskiego”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764