logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pogromcy mitów" Epsona obalają utarte stereotypy na temat drukarek atramentowych

  PR 04.03.2021, przeczytano 353 razy

Firma zamierza sprostować błędne przekonania na temat drukarek atramentowych za pomocą krótkich filmów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pogromcy-mitow_-epsona-obalaja-utarte-stereotypy-na-temat-drukarek-atramentowych,390472,artykul.html

Europejski zespół Epson wyznaczył dwoje ekspertów do roli „pogromców mitów". Ich zadaniem będzie rozwianie kilku niezgodnych z prawdą, utartych przekonań na temat drukarek atramentowych. Atrament kosztujący więcej niż drogi szampan, powolne i przestarzałe urządzenia, czy trudności w konfigurowaniu sieci Wi-Fi - to tylko niektóre z nieporozumień dotyczących tej technologii. Rosalyn Addison została szefową zespołu pogromców mitów, a wspierać ją będzie Charlie de la Haye, który jest zastępcą. Obecni członkowie zespołu informacyjnego firmy Epson objęli swe funkcje, występując w kilku krótkich filmach, których celem jest sprostowanie i obalenie mitów.

Oto mity, które będą obalać:

  • Łączenie się z siecią Wi-Fi i drukowanie z telefonu komórkowego jest trudne - wcale nie musisz być technicznym ekspertem, aby to zrobić - pogromcy mitów pokażą Ci, jakie to proste!
  • Technologia w drukarkach atramentowych jest przestarzała - w rzeczywistości jest niesamowicie zaawansowana i cechuje się wieloma nowatorskimi innowacjami, a także ma wiele funkcji, których drukarki laserowe nie są w stanie zaoferować
  • Drukarki atramentowe są przeznaczone tylko do okazjonalnego druku i nie są trwałe - to po prostu nieprawda, ponieważ nadal pracują drukarki, które mają więcej niż 10 lat.
  • Papier ciągle się blokuje, a głowice drukujące zawsze się zapychają - nie w przypadku firmy Epson! Pokażemy Ci, jak zapobiegać irytującym sytuacjom.
  • Nie można dalej drukować, gdy skończy się jeden kartridż- nasi pogromcy mitów zaprezentują, jak możesz kontynuować drukowanie nawet wtedy, gdy skończy się jeden kolor.
  • Atrament nie jest przystępny cenowo - obecnie istnieje wiele różnych sposobów na zakup atramentu w dobrej cenie dla każdego.
  • Nie ma znaczenia, jakiego atramentu użyjesz - Roz i Charlie zdemaskują tą pozorną oszczędność.

- Powszechne - acz błędne przekonania mają się dobrze, ale mamy nadzieję, że stawiając im czoła, możemy raz na zawsze zdementować te mity. Nie, atrament nie musi być droższy niż szampan. Nie, drukarki nie są powolne i niezgrabne. Nie, atrament drukujący nie zasycha - zażartowała Roz Addison, szefowa zespołu pogromców.

Jej zastępce Charlie de la Haye, dodał: - Na nowym stanowisku zamierzam wyjaśnić niektóre błędne przekonania i udzielić przydatnych wskazówek. Nie zgadzam się, gdy ktoś mówi, że nie używa drukarek atramentowych, ponieważ technologia nie jest tak zaawansowana jak laserowa. To jest po prostu nieprawda!.

Chociaż zarówno nowe stanowiska pogromców, jak i ich filmy są żartobliwe i mają na celu wnieść nieco humoru do sposobu, w jaki myślimy o drukowaniu, przypominają one o ważnej kwestii. Nowoczesne drukarki atramentowe są oparte na najnowszej technologii. Epson wydaje dziennie około 1,2 miliona dolarów na badania i rozwój oraz regularnie zdobywa światowe nagrody za design i koncepcje technologiczne wielu swoich produktów. W naszych drukarkach konsumenckich i biurowych stawiamy na technologię niewymagającą użycia ciepła w procesie wyrzucania atramentu, gdyż wierzymy, że to przyszłość druku. W przeciwieństwie do technologii laserowej, która wykorzystuje ciepło w procesie drukowania, technologia niewymagająca użycia ciepła od Epson wykorzystuje ciśnienie w celu umieszczania atramentu na papierze. Zapewnia powtarzalnie dużą prędkość druku oraz większą trwałość urządzeń związaną ze zmniejszeniem ilości części do wymiany, mniejszym poborem mocy i zmniejszeniem koniecznych czynności obsługi.

W porównaniu z innymi technologiami druku atramentowego wzrasta również elastyczność, ponieważ nie ograniczają nas ani atrament ani materiały, na których chcemy drukować. W odpowiedzi na kontrowersje związane z tematem druku atramentowego, firma Epson wprowadziła szereg rozwiązań, które mogą znacznie obniżyć koszty drukowania. Należą do nich EcoTank, drukarki z pojemnikami na atrament, które pozwalają zmniejszyć jego koszty nawet o 90%. Dostarczane są z zapasem odpowiadającym 82 kartridżom, co wystarcza na wydrukowanie do 14 000 stron bez konieczności ich ponownego zasilenia.

Filmy, które obalają mity, zostaną wykorzystane na całym świecie w kampanii trwającej przez kilka następnych miesięcy i będą udostępnione na oficjalnych kanałach YouTube firmy Epson i w portalach społecznościowych.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764