logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Polish Your English” – magazyn „Gazety Wyborczej” do nauki angielskiego

  PR 15.02.2019, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Idiomy wykorzystywane w języku biznesowym, zwroty przydatne w pracy, słówka do rozmowy na każdy temat oraz testy sprawdzające wiedzę – to wszystko będzie można znaleźć w kolejnym numerze magazynu do nauki języka angielskiego przygotowanym przez redakcję „Gazety Wyborczej". „Polish Your English" dostępny będzie w sprzedaży od czwartku, 14 lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_polish-your-english_-%E2%80%93-magazyn-_gazety-wyborczej_-do-nauki-angielskiego,381261,artykul.html

Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” to propozycja dla wszystkich, którzy chcą podszlifować swój angielski, szczególnie w aspekcie zawodowym. Redakcja dziennika przygotowała 30 lekcji związanych z pracą i biznesem.

Czytelnicy znajdą w magazynie słowa wytrychy, biurowe gafy językowe, „zdradliwe” czasowniki oraz zwroty, dzięki którym można prowadzić small talk w miejscu pracy. Na końcu wydania czeka na nich test, który pozwoli im sprawdzić, czego się nauczyli. W magazynie przeczytać będzie można także oryginalne teksty z jednego z najpopularniejszych dzienników świata – „The Wall Street Journal”.

Magazyn „Polish Your English” w objętości 100 stron dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 14 lutego br. w cenie 19,99 zł. Wraz z nim czytelnicy otrzymają miesięczny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” i „The Wall Street Journal.”.

Specjalne wydanie wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764