logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Polish Your English” – magazyn „Gazety Wyborczej” do nauki angielskiego

  PR 15.02.2019, przeczytano 1286 razy
ilustracjastrzałka

Idiomy wykorzystywane w języku biznesowym, zwroty przydatne w pracy, słówka do rozmowy na każdy temat oraz testy sprawdzające wiedzę – to wszystko będzie można znaleźć w kolejnym numerze magazynu do nauki języka angielskiego przygotowanym przez redakcję „Gazety Wyborczej". „Polish Your English" dostępny będzie w sprzedaży od czwartku, 14 lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_polish-your-english_-%E2%80%93-magazyn-_gazety-wyborczej_-do-nauki-angielskiego,381261,artykul.html

Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” to propozycja dla wszystkich, którzy chcą podszlifować swój angielski, szczególnie w aspekcie zawodowym. Redakcja dziennika przygotowała 30 lekcji związanych z pracą i biznesem.

Czytelnicy znajdą w magazynie słowa wytrychy, biurowe gafy językowe, „zdradliwe” czasowniki oraz zwroty, dzięki którym można prowadzić small talk w miejscu pracy. Na końcu wydania czeka na nich test, który pozwoli im sprawdzić, czego się nauczyli. W magazynie przeczytać będzie można także oryginalne teksty z jednego z najpopularniejszych dzienników świata – „The Wall Street Journal”.

Magazyn „Polish Your English” w objętości 100 stron dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 14 lutego br. w cenie 19,99 zł. Wraz z nim czytelnicy otrzymają miesięczny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” i „The Wall Street Journal.”.

Specjalne wydanie wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764