logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Polska Inspiruje Polskę” - druga edycja akcji redakcyjnej Onetu

  PR 08.06.2025, przeczytano 261 razy
ilustracja

Onet po raz drugi rusza w trasę by odkryć kolejne inspirujące miejsca w Polsce. Redakcja z nowym studiem mobilnym zabierze widzów w podróż do siedmiu polskich miejscowości, które inspirują działaniami i inicjatywami lokalnych społeczności. Z każdej z odwiedzonych miejscowości powstanie program wideo, artykuły redakcyjne oraz materiały social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_polska-inspiruje-polske_---druga-edycja-akcji-redakcyjnej-onetu-,409159,artykul.html

W tym roku redakcja Onetu odwiedzi Dolny Śląsk i pokonując ok 2 tys. km odwiedzi siedem inspirujących miejscowości. W ciągu niemal dwóch tygodni z kamerą Onetu pokaże widzom: Złotoryję, Bolesławiec, Jelenią Górę, Wrocław, Lądek Zdrój, Kłodzko i Kobierzyce. Odcinki z każdej miejscowości będą emitowane na stronie głównej Onetu o godzinie 15:00. Materiały z podróży będą dostępne także na stronie http://polskainspirujepolske.onet.pl/ oraz w mediach społecznościowych. Główną reporterką akcji „Polska Inspiruje Polskę”, tak jak w ubiegłym roku jest Martyna Bielska, dziennikarka Onetu.

Akcję „Polska Inspiruje Polskę” 4 czerwca rozpocznie odcinek ze Złotoryi. W ciągu kolejnych dwóch tygodni Onet odwiedzi także - Bolesławiec (5.06), Jelenią Górę (6.06), Wrocław (9.06), Lądek Zdrój (10.06), Kłodzko (11.06) i Kobierzyce (12.06). 13 czerwca ukaże się także odcinek podsumowujący akcję. W każdej z miejscowości dziennikarze Onetu przed kamerami porozmawiają z mieszkańcami, samorządowcami, przedsiębiorcami, przewodnikami turystycznymi, aktorami i gośćmi o tym, co wyjątkowego oferują ich miejscowości.

Inspirująca podróż Onetu po Polsce zacznie się w najstarszym polskim mieście – Złotoryi. Widzowie zobaczą naturalne pigmenty Gór Kaczawskich i poznają, jaką drogę przebył Geopark Kraina Wygasłych Wulkanów, by spełnić standardy UNESCO w zakresie ochrony, edukacji i promocji dziedzictwa geologicznego Ziemi.

W ramach projektu redakcja Onetu dołącza także do ogólnopolskiej akcji społecznej „Pocztówki z powodzi”, której celem jest wsparcie odbudowy turystyki w regionach dotkniętych kataklizmem. Ponad 600 tys. pocztówek-zaproszeń trafi do Polaków z przesłaniem: „Nie prosimy o pieniądze. Nie prosimy o zbiórki. Po prostu przyjedź.”

„Nie prosimy o pieniądze. Nie prosimy o zbiórki. Po prostu przyjedź” - głosi hasło akcji. Zamiast przelewu - zrób rezerwację. Zamiast jechać tam, gdzie zawsze - odkryj to, co mają tutaj. Zamiast współczuć - zjedz obiad w lokalnej restauracji przyjedź tu: do Kłodzka, Lądka Zdroju, Głuchołaz, Nysy, Bystrzycy Kłodzkiej, Stronia Śląskiego, Lewina Brzeskiego, Żagania, Szprotawy, Wlenia, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Paczkowa, Brzegu i innych miejscowości dotkniętych powodzią 2024. Onet też tam będzie – podsumowuje Martyna Bielska, dziennikarka prowadząca „Polska Inspiruje Polskę”.

Projekt „Polska Inspiruje Polskę” powstaje, dzięki współpracy z Hyundai Motor Poland, producentem m.in. modelu Santa Fe. Akcja będzie wsparta kampanią promocyjną w mediach Ringier Axel Springer Polska, w stacjach radiowych i kinach w całej Polsce.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w Zarządzie i Radzie Nadzorczej Gemius S.A.
Decyzją Walnego Zgromadzenia Marcin Pery przechodzi do Rady Nadzorczej Gemius S.A. Zarząd Spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.
LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub
Firma LG Electronics ogłosiła premierę webOS Hub 3.0 – najnowszej wersji platformy telewizyjnej przeznaczonej dla producentów zewnętrznych. Nowa wersja zawiera technologie sztucznej inteligencji oraz szereg funkcji mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika. Na początku będzie dostępna dla telewizorów UHD z wyświetlaczami 60 Hz, a od lipca zostanie...
Forbes Women z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych
W środę 18 czerwca br. na rynku ukazał się nowy magazyn „Forbes Women” z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek. Numerem jeden w rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych jest Iga Świątek z wartością 2,1 mld zł. Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (288,5 mln zł), na trzecim Magda Linette (285 mln zł).
Dwa nowe działy redakcyjne w Newsweeku
Od niedawna czytelnicy i czytelniczki tygodnika Newsweek Polska mogą czytać artykuły w dwóch nowych działach: Lifestyle i Technologie. Materiały zawarte w obu sekcjach tworzone są przez zespół redakcyjny Newsweeka.
Opolskie koncerty zdominowały TOP10 programów weekendu
Ranking najliczniej oglądanych propozycji telewizyjnych minionego weekendu zdominowały koncerty 62. KFPP w Opolu. Pierwsza trójka najliczniej oglądanych tytułów to „Trzy ćwiartki Jacka Cygana – urodziny”, które w momencie najwyższej oglądalności zgromadziło 2,4 mln widzów, „Premiery” i „Zróbmy więc...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764