logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ponadczasowi” - Unicef i Codemedia łączą pokolenia

  PR 28.09.2018, przeczytano 1345 razy
ilustracjastrzałka

Nie bądź obojętny – podkreśla w wideo promującym nową akcję UNICEF Polska Krystyna Janda. Organizacja zwraca uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym. Kampanię „PONADCZASOWI – Pomoc łączy pokolenia” zaplanował i zakupił dom mediowy Codemedia. Będzie ona widoczna głównie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ponadczasowi_---unicef-i-codemedia-lacza-pokolenia,379535,artykul.html

Działania promocyjne mają charakter zasięgowy i informacyjny. Ich celem jest zachęcenie szerokiego grona osób do myślenia o przyszłości ich majątku. UNICEF Polska przypomina, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego swoim najbliższych. Zachęca ponadto do dzielenia się swoimi dobrami z bezbronnymi i pokrzywdzonymi, uwzględniając darowizny na rzecz wybranych fundacji i stowarzyszeń w zapisie woli.

Akcja oparta jest na formacie wideo. Przekaz kampanii został zaprezentowany w 50-sekundowym filmie z udziałem m.in. Krystyny Jandy i Piotra Polka.

Zależało nam, aby w optymalnym koszcie, a także z dużą precyzją dotrzeć do wyznaczonych przez Klienta grup celowych. Nie mogliśmy też zapomnieć o dobrej ekspozycji wyjątkowego materiału wideo, zrealizowanego dzięki współpracy z  Black Rabbit, który odpowiedzialny  był za pomysł i produkcję – wskazuje Piotr Szubski, dom mediowy Codemedia

Wideo dedykowane kampanii promowane jest w ramach YouTube oraz w portalach społecznościowych. Całość komunikacji dopełniają  działania radiowe na antenach Tok FM, Radia Pogoda oraz Radia Złote Przeboje.

Działania promocyjne potrwają do końca października br.


 

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764