logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Popkultura” – nowy program wideo na Gazeta.pl

  PR 06.09.2019, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek, 5 września br. na Gazeta.pl zadebiutuje nowy cotygodniowy program wideo, w którym dziennikarki redakcji Kultura.Gazeta.pl będą opowiadać o filmach, książkach i serialach. Format „POPkultura” pojawi się w każdy czwartek o godz. 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl i w serwisie kulturalnym portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_popkultura_-%E2%80%93-nowy-program-wideo-na-gazeta.pl,383871,artykul.html

Marta Korycka i Justyna Bryczkowska, redaktorki strony Kultura.Gazeta.pl w nowym programie porozmawiają o kulturalnych nowościach – powiedzą m.in. o najnowszych filmach, książkach czy serialach. – Jesteśmy wielkimi fankami popkultury, dlatego w każdym odcinku programu będziemy opowiadać o tym, co kochamy, co nas zadziwia i rozczula – mówi Marta Korycka, szefowa serwisu Kultura.Gazeta.pl. W „POPkulturze” prowadzące opowiedzą zarówno o nowościach, jak i o ciekawych oraz zabawnych wydarzeniach z przeszłości, a także przedstawią autorski ranking.

W pierwszym odcinku programu widzowie dowiedzą się więcej o najnowszym filmie Patryka Vegi „Polityka”, a także o fenomenie legendarnej opery mydlanej – „Moda na sukces”. Nowe odsłony programu będą dostępne na stronie głównej Gazeta.pl w każdy czwartek o godz. 19:00.

„POPkultura” to jedna z licznych propozycji cyklicznych programów wideo i serii redakcyjnych tworzonych przez redakcję Gazeta.pl. Od poniedziałku do piątku w godzinach porannych portal zaprasza na „Rozmowę na żywo” prowadzoną przez Łukasza Kijka, Grzegorza Sroczyńskiego lub Jacka Gądka. W poniedziałki na Gazeta.pl dostępny jest m.in. program „Sekcja piłkarska”, we wtorki teksty dziennikarza Sport.pl z cyklu „Kiedrosport”, w środy użytkowcy Gazeta.pl mogą oglądać „Studio Biznes” oraz cykl „Zwykli niezwykli”, a także czytać wywiady z serii „Mamy moc”, zaś w czwartki ich uwagę przyciągają m.in. cykle „Skąd jestem” oraz „Mapa smaków Polski”.

W sumie Gazeta.pl prezentuje aż 17 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Wszystkie można znaleźć w zakładce Cykle Gazeta.pl umieszczonej na pasku nawigacji na górze strony głównej portalu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko Senior Vice President na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764