logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Popkultura” – nowy program wideo na Gazeta.pl

  PR 06.09.2019, przeczytano 151 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek, 5 września br. na Gazeta.pl zadebiutuje nowy cotygodniowy program wideo, w którym dziennikarki redakcji Kultura.Gazeta.pl będą opowiadać o filmach, książkach i serialach. Format „POPkultura” pojawi się w każdy czwartek o godz. 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl i w serwisie kulturalnym portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_popkultura_-%E2%80%93-nowy-program-wideo-na-gazeta.pl,383871,artykul.html

Marta Korycka i Justyna Bryczkowska, redaktorki strony Kultura.Gazeta.pl w nowym programie porozmawiają o kulturalnych nowościach – powiedzą m.in. o najnowszych filmach, książkach czy serialach. – Jesteśmy wielkimi fankami popkultury, dlatego w każdym odcinku programu będziemy opowiadać o tym, co kochamy, co nas zadziwia i rozczula – mówi Marta Korycka, szefowa serwisu Kultura.Gazeta.pl. W „POPkulturze” prowadzące opowiedzą zarówno o nowościach, jak i o ciekawych oraz zabawnych wydarzeniach z przeszłości, a także przedstawią autorski ranking.

W pierwszym odcinku programu widzowie dowiedzą się więcej o najnowszym filmie Patryka Vegi „Polityka”, a także o fenomenie legendarnej opery mydlanej – „Moda na sukces”. Nowe odsłony programu będą dostępne na stronie głównej Gazeta.pl w każdy czwartek o godz. 19:00.

„POPkultura” to jedna z licznych propozycji cyklicznych programów wideo i serii redakcyjnych tworzonych przez redakcję Gazeta.pl. Od poniedziałku do piątku w godzinach porannych portal zaprasza na „Rozmowę na żywo” prowadzoną przez Łukasza Kijka, Grzegorza Sroczyńskiego lub Jacka Gądka. W poniedziałki na Gazeta.pl dostępny jest m.in. program „Sekcja piłkarska”, we wtorki teksty dziennikarza Sport.pl z cyklu „Kiedrosport”, w środy użytkowcy Gazeta.pl mogą oglądać „Studio Biznes” oraz cykl „Zwykli niezwykli”, a także czytać wywiady z serii „Mamy moc”, zaś w czwartki ich uwagę przyciągają m.in. cykle „Skąd jestem” oraz „Mapa smaków Polski”.

W sumie Gazeta.pl prezentuje aż 17 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Wszystkie można znaleźć w zakładce Cykle Gazeta.pl umieszczonej na pasku nawigacji na górze strony głównej portalu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764