„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.
Piekarniki parowe kojarzą się z profesjonalnym sprzętem, a gotowanie na parze to dla wielu z nas czynność wymagająca dużo pracy i wysiłku. Nic bardziej mylnego! Marka Amica udowadnia, że korzystanie z pary podczas codziennego gotowania to recepta na aromatyczne i pełne smaku dania. Dzięki gotowym programom parowym w piekarnikach FullSteam Amica przygotowanie posiłków jest niezwykle proste i smaczne.
Założenia kampanii „Pora na parę!”
Nowa kampania piekarników parowych marki Amica rusza 1 kwietnia.
Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych pojawią się 15-sekundowe spoty. Kampania internetowa wspierana będzie między innymi banerami i 6-sekundowymi reklamami wideo na każdą porę dnia (śniadanie, obiad, kolację). Ponadto na kanale YouTube zostaną opublikowane filmy produktowe, które w dostępny sposób przedstawią możliwości piekarników parowych.
Odbiorcy będą mogli skorzystać ze wskazówek proponowanych na dedykowanej stronie internetowej i tym samym wprowadzić pyszne, a zarazem zdrowe nawyki do swojej kuchni. Materiały obejmować będą takie zagadnienia jak przygotowanie słodkich wypieków na parze, sous-vide na parze, czyli gotowanie próżniowo zamkniętej żywności próżniowe oraz równomierne podgrzewanie posiłków. Nie zabraknie wielu innych inspiracji, które będzie można przetestować w swoich domach i na swoich talerzach.
Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w radiu odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Źródło: Grupa Amica