logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pora na parę!” – rusza nowa kampania produktowa

  PR 31.03.2021, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pora-na-pare%21_-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania-produktowa,390860,artykul.html

Piekarniki parowe kojarzą się z profesjonalnym sprzętem, a gotowanie na parze to dla wielu z nas czynność wymagająca dużo pracy i wysiłku. Nic bardziej mylnego! Marka Amica udowadnia, że korzystanie z pary podczas codziennego gotowania to recepta na aromatyczne  i pełne smaku dania. Dzięki gotowym programom parowym w piekarnikach FullSteam Amica przygotowanie posiłków jest niezwykle proste i smaczne.

Założenia kampanii „Pora na parę!”

Nowa kampania piekarników parowych marki Amica rusza 1 kwietnia.

Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych pojawią się 15-sekundowe spoty. Kampania internetowa wspierana będzie między innymi banerami i 6-sekundowymi reklamami wideo na każdą porę dnia (śniadanie, obiad, kolację). Ponadto na kanale YouTube zostaną opublikowane filmy produktowe, które w dostępny sposób przedstawią możliwości piekarników parowych.

Odbiorcy będą mogli skorzystać ze wskazówek proponowanych na dedykowanej stronie internetowej i tym samym wprowadzić pyszne, a zarazem zdrowe nawyki do swojej kuchni. Materiały obejmować będą takie zagadnienia jak przygotowanie słodkich wypieków na parze, sous-vide na parze, czyli gotowanie próżniowo zamkniętej żywności próżniowe oraz równomierne podgrzewanie posiłków. Nie zabraknie wielu innych inspiracji, które będzie można przetestować w swoich domach i na swoich talerzach.

Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w radiu odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764