logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Poranna rozmowa” Gazeta.pl z nową prowadzącą

  PR 02.09.2022, przeczytano 156 razy
ilustracja

Karolina Hytrek-Prosiecka dołącza do zespołu programu „Poranna rozmowa” Gazeta.pl. Będzie jedną z prowadzących na żywo rozmowy z politykami i ekspertami. Pierwszy odcinek z udziałem nowej prowadzącej zostanie wyemitowany już w najbliższy poniedziałek, 5 września br. o godz. 8:30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_poranna-rozmowa_-gazeta.pl-z-nowa-prowadzaca,397068,artykul.html

– „Poranna rozmowa” to najważniejszy publicystyczny format wideo w Gazeta.pl – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl i dyrektor ds. rozwoju treści wideo. – Doświadczenie Karoliny Hytrek-Prosieckiej, które wyniosła m.in. z „Faktów” TVN i TVN CNBC gwarantuje wzmocnienie zespołu i jakości contentu, który tworzymy na co dzień dla naszych użytkowników. To niezwykle ważne, zwłaszcza w okresie gorącego czasu kampanii i roku wyborczego – dodaje.  

Karolina Hytrek-Prosiecka jest dziennikarką ekonomiczną, przez ponad 10 lat związaną z telewizją TVN CNBC i TVN24. Współtworzyła i prowadziła na żywo programy poświęcone gospodarce i sprawom międzynarodowym. Regularnie przygotowywała także materiały do głównego wydania „Faktów” TVN. Po odejściu z dziennikarstwa zajęła się doradztwem strategicznym w zakresie zarządzania informacją. Od kilku lat prowadzi jeden z największych serwisów poświęconych systemowi ochrony zdrowia. Jest również komentatorką polityczno-ekonomiczną, trenerką komunikacji i współgościnią podcastu poświęconego relacjom mediów z branżą PR.  

– Znam warsztat Łukasza Kijka oraz zespół, który stworzył, z wieloma osobami pracowałam jeszcze w TVN, dlatego nie zastanawiałam się długo nad złożoną propozycją, choć to poważne wyzwanie – przyznaje Karolina Hytrek-Prosiecka. – Krótka chwila poza dziennikarstwem dała mi nieosiągalne wcześniej doświadczenia z obszaru zarządzania informacją i pozwoliła spojrzeć na nasz zawód trochę z boku. Efektem tego jest zupełnie inna percepcja potrzeb czytelnika, widza czy słuchacza i ten filtr będę starała się nałożyć w porannych rozmowach z politykami i ekspertami. Czeka nas brutalna i brudna kampania wyborcza, bo stawka tych wyborów jest ogromna. Nie zostawiam dotychczasowych projektów, po prostu nieco wydłużam mój dzień pracy – dodaje.

„Poranna rozmowa” to format wideo emitowany na żywo od poniedziałku do piątku o godz. 8:30 na Gazeta.pl oraz na profilu portalu na Facebooku. Program, prezentowany na stronie głównej Gazeta.pl od 2018 r., poświęcony jest aktualnym zagadnieniom ze świata polityki, ekologii i społeczeństwa. Jego gośćmi są najważniejsze postaci życia publicznego i politycznego. W najnowszym sezonie porannego programu Gazeta.pl drugim prowadzącym będzie w dalszym ciągu Jacek Gądek.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764