logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Porozmawiajmy o wnętrzu” – kolejna niestandardowa akcja Vox

  PR 22.09.2017, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Marka VOX konsekwentnie realizuje nieszablonowe podejście do komunikacji opartej na wartościach. „Porozmawiajmy o wnętrzu” to oryginalna kampania społeczno-wizerunkowa, w której VOX tworzy autentyczną przestrzeń do rozmowy i wymiany poglądów. Razem z charyzmatyczną psycholożką i psychoterapeutką Katarzyną Miller firma zaprasza wszystkich do rozmów o tym, co w życiu najważniejsze – wolności osobistej, emocjach i relacjach z innymi ludźmi. Działania w ramach akcji potrwają aż pół roku i będą realizowane zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i podczas spotkań w salonach marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_porozmawiajmy-o-wnetrzu_-%E2%80%93-kolejna-niestandardowa-akcja-vox,33811,artykul.html

Firma wnętrzarska VOX wystartowała właśnie z ogólnopolską akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu” opartą o niestandardowy mix działań komunikacyjnych, zapraszający odbiorców w świat marki. Jest to efekt długofalowej strategii opartej na idei „human touch”, według której w centrum zainteresowania VOX zawsze stawiany jest człowiek i jego potrzeby. To unikatowe podejście wynika z wieloletniej symbiozy humanistyki i biznesu, określającej specyfikę całej Grupy Kapitałowej VOX. W przypadku tegorocznej akcji zaowocowało to współpracą z Katarzyną Miller – jedną z najbardziej cenionych psycholożek i psychoterapeutek w naszym kraju – oraz postawieniem przez VOX na realną interakcję z odbiorcami: działania w mediach społecznościowych i spotkania w pięciu miastach Polski.

- Realizujemy wyłącznie działania komunikacyjne, w które głęboko wierzymy. Takie, które są autentyczne i mogą mieć rzeczywistą wartość dla naszych odbiorców. Wsłuchujemy się w ważne dla nich tematy i konsekwentnie bazujemy na kluczowej dla nas wartości – wolności. Niezmiennie wierzymy też, że to, w jaki sposób żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Takie podejście w prostej linii definiuje nasze produkty i wnętrza. Dlatego najczęściej działamy w oryginalny sposób. Nie inaczej jest i tym razem. Przez pół roku będziemy realizować działania, których zakres i tematyka wykraczają poza rynkowe standardy. Będziemy tworzyć przyjazną przestrzeń do rozmów z wyjątkowym ekspertem, słuchaną i podziwianą przez Polki, Katarzyną Miller. W naszych spotkaniach może wziąć udział każdy zainteresowany, w najbardziej odpowiadającej mu formie – przychodząc na spotkanie w salonach VOX, wysyłając list do Katarzyny Miller lub siedząc we własnym fotelu i komentując relację na żywo na naszym Facebooku – mówi Przemysław Jędrowski, dyrektor marketingu VOX.

W ramach akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” marka VOX uruchomiła dedykowaną stronę porozmawiajmy.vox.pl (landing page), na której znajdują się szczegóły projektu. W każdy poniedziałek na Facebooku Wnętrza VOX będą się pojawiać filmy z cyklu „Porozmawiajmy o…”, które są zapisem rozmów Katarzyny Miller z wybitnymi postaciami. Ważne pytania zadają w nich m.in. Zbigniew Zamachowski, Michał Olszański, Jakub Przebindowski, Wojciech Błach, Kamil Lemieszewski czy Robert Żołędziewski. Raz w miesiącu Katarzyna Miller do wszystkich, którzy dołączą do zainteresowanej grupy na stronie porozmawiajmy.vox.pl, będzie wysyłać list. Jego odbiorcy będą mogli odpisać i zaproponować nowe tematy do rozmów. Oprócz działań online, co miesiąc będą się odbywać spotkania z Katarzyną Miller w największych miastach Polski: w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Katowicach. Dzięki realizowanemu live streamingowi każdy będzie mógł wziąć w nich czynny udział, zadając pytanie lub komentując wypowiedzi uczestników spotkania.

Akcja rozpoczęła się na Facebooku krótkim teaserem, prezentującym posty z hasłami dotyczącymi idei działań VOX. Kluczowa stała się fraza: „Porozmawiajmy o wnętrzu, bo tam się wszystko zaczyna!”. Obecnie projekt jest realizowany przez dedykowaną stronę oraz oficjalne kanały społecznościowe marki, a wspierają ją reklamy w prasie oraz na portalach internetowych. Idea kreatywna akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” powstała w zespole marketingowym i PR VOX. Za strategię i kreację digital odpowiada agencja White Ducky, a działania PR realizuje agencja Home Sweet Home PR.

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764