logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Poszukiwacze zaginionej prawdy” jesienią w History

  PR 26.07.2017, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

Firma medialna A+E Networks realizuje nową polską serię dokumentalną „Poszukiwacze zaginionej prawdy”. Program zadebiutuje na antenie kanału HISTORY tej jesieni, a poprowadzi go duet dziennikarski Jacek Podemski i Piotr Maszkowski. Za produkcję programu odpowiada firma OP1 (Outpost One Entertainment). Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_poszukiwacze-zaginionej-prawdy_-jesienia-w-history,33238,artykul.html

Historia Polski pełna jest nieznanych wątków, zagadkowych opowieści owianych tajemnicą od wielu dziesięcioleci. Szeroka dostępność licznych materiałów o II wojnie światowej czy z czasów PRL stwarza wrażenie, że wiadomo o nich już wszystko. Do dziś jednak wiele z nich jest źródłem sprzecznych teorii, wzbudzających liczne kontrowersje i domysły. To, co wydaje się prawdą, niekiedy ma też swoje drugie, nieodkryte dno. Jaki był prawdziwy plan Hitlera – czy na obecnych terenach Polski naziści tworzyli pierwszy napęd rakietowy? Czy w epoce Edwarda Gierka pracowano nad polska bombą atomową? Każdy odcinek „Poszukiwaczy zaginionej prawdy” to podróż po Polsce śladem dziwnych i niewyjaśnionych dotąd opowieści. Poprzez rozmowy z mieszkańcami, analizy ekspertów oraz wizyty w archiwach i obiektach związanych ze sprawą, Jacek Podemski i Piotr Maszkowski postarają się oddzielić fakty od mitów.

Izabella Wiley, dyrektor generalna na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks powiedziała: - Oglądalność telewizji HISTORY w pierwszym półroczu 2017 roku wzrosła o 15% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Dużą zasługę w tym mają programy śledczo-poszukiwawcze, które odkrywają przed widzami niezgłębioną historię świata. „Poszukiwacze zaginionej prawdy” to nasza druga produkcja lokalna na HISTORY i liczymy, że stworzymy wysokiej jakości serię, która uświetni 10-lecie naszego kanału w Polsce.

PROWADZĄCY:

  • Jacek Podemski – dziennikarz, eksplorator, prowadzący „Wstęp Wzbroniony” na TVN Turbo, od ponad 20 lat przewodnik i znawca Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego. Jego specjalnością są opuszczone miejsca, bunkry na terenie Polski.
  • Piotr Maszkowski – historyk, dziennikarz, redaktor naczelny miesięcznika Odkrywca. Od kilkunastu lat przemierza kraj wzdłuż i wszerz, tropiąc tajemnice historii, poszukując śladów ukrytych i zaginionych skarbów.


Za realizację „Poszukiwaczy zaginionej prawdy” odpowiada firma OP1, produkująca m.in. serię „Polscy Truckersi”. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak. Premiera nowej serii odbędzie się jesienią w telewizji HISTORY.

To druga produkcja lokalna A+E Networks w Polsce tej jesieni po realizowanej przez Crime+Investigation (CI Polsat) serii „Polskie zabójczynie”.

Źródło: A+E Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764