logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Potrójna korona“ dla sieci Mediacom w tegorocznym rankingu WARC Media 100

  PR 12.03.2019, przeczytano 228 razy

MediaCom zwyciężył w rankingu WARC Media 100, a tym samym został uznany za Agencję Sieciową Roku, po raz drugi z rzędu. Co więcej, agencja MediaCom Israel została Agencją Roku, a jej kampania dla Gillette (P&G) otrzymała tytuł Kampanii Roku, jako najczęściej nagradzana kampania reklamowa na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_potrojna-korona%E2%80%9C-dla-sieci-mediacom-w-tegorocznym-rankingu-warc-media-100,381605,artykul.html

MediaCom po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu WARC Media 100 i został uznany - podobnie jak przed rokiem - za Agencję Sieciową Roku. Trzy agencje sieci MediaCom znalazły się wśród 10 najlepszych agencji świata (1 miejsce – MediaCom Izrael, 5 miejsce – MediaCom UK, 6 miejsce – MediaCom Meksyk).

Aż 16 kampanii sieci MediaCom znalazło się wśród 100 najlepszych kampanii na świecie, w tym 3 w pierwszej dziesiątce. Były to:

  • Miejsce 1 – zdobywczyni tytułu Kampanii Roku  - kampania "I Don’t Roll on Shabbos" (MediaCom Israel dla Gillette / P&G)
  • Miejsce 3 – kampania "Lo Chingon Esta Aqui" (MediaCom Mexico dla Cerveza Victoria)
  • Miejsce 8 – kampania "Babyface" (MediaCom Israel dla Gillette / P&G).

WARC Media 100 śledzi skuteczność kampanii, marek i agencji w konkursach mediów reklamowych na całym świecie.

MediaCom zdominował ranking WARC Media 100 podobnie jak przed rokiem, kiedy to agencja również zdobyła tytuł Agency Network of the Year, a MediaCom UK była uhonorowana tytułem Agency of The Year. Wyniki te są kontynuacją świetnej passy MediaCom w ramach regionalnych i globalnych konkursów. W 2018 r. MediaCom zostało uznane m.in. Media Agency Network of the Year w Cannes (podczas konkursu Cannes Lions), na festiwalu Media Global Awards oraz M & M Global Awards, a ostatnio MediaCom UK zwyciężyło w rankingu WARC Effective 100.

- Zdobycie pierwszego miejsca w rankingu WARC Media 100 drugi rok z rzędu jest niesamowite. A posiadanie w tym samym raporcie kampanii numer jeden i agencji numer jeden na świecie, będącej jej autorem, to już prawdziwa wisienka na torcie. Kluczem do sukcesu naszej sieci są oczywiście ludzie, oddani swojej pracy i pełni pasji, którzy pracują ramię w ramię z odważnymi klientami. Osiem z naszych agencji w pierwszej 50-ce potwierdza, że ta pasja naprawdę robi różnicę. To ma naprawde duże znaczenie dla 8 tysięcy naszych MediaComowiczów na całym świecie. - skomentował zdobycie „potrójnej korony“ Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2019 r.
Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnąca dwukrotnie szybciej niż na rynku dynamika sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale 2019 r. Grupa z sukcesem rozwija sprzedaż treści w modelu subskrypcyjnym – w tym dostępów Premium TOK FM, a także działalność gastronomiczną, otwierając kolejne lokale...
Podsumowanie I kwartału 2019 r. w Grupie Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat bardzo dobrze rozpoczęła 2019 r. – odnotowała ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów...
Specjalne wydanie magazynu Nasza Europa przed eurowyborami
W sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się wyjątkowy numer magazynu "Nasza Europa", wydany na tydzień przed wyborami do europarlamentu. Czytelnicy będą mogli w nim przeczytać m.in. o najciekawszych pojedynkach na listach wyborczych do Parlamentu Europejskiego, a także sprawdzić poglądy 6 ugrupowań na konkretne tematy.
W kwietniu TVN Fabuła odnotowała 23% wzrost oglądalności względem analogicznego okresu w roku ubiegłym! Udział w rynku za ostatni miesiąc wyniósł aż 0,75% w grupie komercyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764