logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Potrójna korona“ dla sieci Mediacom w tegorocznym rankingu WARC Media 100

  PR 12.03.2019, przeczytano 457 razy

MediaCom zwyciężył w rankingu WARC Media 100, a tym samym został uznany za Agencję Sieciową Roku, po raz drugi z rzędu. Co więcej, agencja MediaCom Israel została Agencją Roku, a jej kampania dla Gillette (P&G) otrzymała tytuł Kampanii Roku, jako najczęściej nagradzana kampania reklamowa na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_potrojna-korona%E2%80%9C-dla-sieci-mediacom-w-tegorocznym-rankingu-warc-media-100,381605,artykul.html

MediaCom po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu WARC Media 100 i został uznany - podobnie jak przed rokiem - za Agencję Sieciową Roku. Trzy agencje sieci MediaCom znalazły się wśród 10 najlepszych agencji świata (1 miejsce – MediaCom Izrael, 5 miejsce – MediaCom UK, 6 miejsce – MediaCom Meksyk).

Aż 16 kampanii sieci MediaCom znalazło się wśród 100 najlepszych kampanii na świecie, w tym 3 w pierwszej dziesiątce. Były to:

  • Miejsce 1 – zdobywczyni tytułu Kampanii Roku  - kampania "I Don’t Roll on Shabbos" (MediaCom Israel dla Gillette / P&G)
  • Miejsce 3 – kampania "Lo Chingon Esta Aqui" (MediaCom Mexico dla Cerveza Victoria)
  • Miejsce 8 – kampania "Babyface" (MediaCom Israel dla Gillette / P&G).

WARC Media 100 śledzi skuteczność kampanii, marek i agencji w konkursach mediów reklamowych na całym świecie.

MediaCom zdominował ranking WARC Media 100 podobnie jak przed rokiem, kiedy to agencja również zdobyła tytuł Agency Network of the Year, a MediaCom UK była uhonorowana tytułem Agency of The Year. Wyniki te są kontynuacją świetnej passy MediaCom w ramach regionalnych i globalnych konkursów. W 2018 r. MediaCom zostało uznane m.in. Media Agency Network of the Year w Cannes (podczas konkursu Cannes Lions), na festiwalu Media Global Awards oraz M & M Global Awards, a ostatnio MediaCom UK zwyciężyło w rankingu WARC Effective 100.

- Zdobycie pierwszego miejsca w rankingu WARC Media 100 drugi rok z rzędu jest niesamowite. A posiadanie w tym samym raporcie kampanii numer jeden i agencji numer jeden na świecie, będącej jej autorem, to już prawdziwa wisienka na torcie. Kluczem do sukcesu naszej sieci są oczywiście ludzie, oddani swojej pracy i pełni pasji, którzy pracują ramię w ramię z odważnymi klientami. Osiem z naszych agencji w pierwszej 50-ce potwierdza, że ta pasja naprawdę robi różnicę. To ma naprawde duże znaczenie dla 8 tysięcy naszych MediaComowiczów na całym świecie. - skomentował zdobycie „potrójnej korony“ Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764