logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Poznaj Top Employera” - kampania employer-brandingowa Provident

  PR 28.10.2019, przeczytano 1156 razy

Wystartowała nowa kampania firmy pożyczkowej Provident. Jej celem jest zachęcenie potencjalnych kandydatów do pracy w siedzibach firmy. „Poznaj Top Employera” to cztery muzyczne opowieści o tym, dlaczego warto pracować w Providencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_poznaj-top-employera_---kampania-employer-brandingowa-provident,384506,artykul.html

Kampania składa się z 30-sekundowych materiałów wideo. Promują Providenta jako dobrego pracodawcę, który dba o zbalansowane środowisko pracy, rozwój talentów i kariery pracowników w przyjaznym otoczeniu. Potwierdzeniem tego jest udział w kampanii pracowników firmy, którzy chętnie zaangażowali się w projekt, prezentując swoje miejsce pracy.

- To zupełnie nowa odsłona Providenta, ale w znanej i kojarzonej z naszą marką konwencji. Do udziału w filmach zaprosiliśmy nie tylko pracowników, ale także jednego z bohaterów naszych kampanii produktowych. Wykorzystaliśmy również ten sam motyw muzyczny oraz zachowaliśmy spójną komunikację, koncentrując się tym razem na planach kandydatów do pracy – mówi Iwona Harmasz-Jędrej, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej. - W tych 4 krótkich filmach chcieliśmy pokazać nasze miejsce pracy i jego atmosferę – czyli coś, co niekoniecznie łatwo przekazać np. w ogłoszeniu rekrutacyjnym – dodaje.

Tytuł kampanii jest nawiązaniem do certyfikatu przyznawanego pracodawcom przez Top Employers Institute. W 2019 roku Provident otrzymał to wyróżnienie po raz siódmy, jednocześnie drugi raz będąc w gronie pięciu najlepszych pracodawców w Polsce. Certyfikat jest niezwykle istotny, gdyż jest wynikiem niezależnego audytu.

- Dbamy o wyjątkową atmosferę i środowisko pracy, zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się u nas dobrze. Dzięki cyklicznym badaniom zaangażowania wiemy co jest dla pracowników ważne, z czego są zadowoleni, a jakie aspekty warunków pracy powinniśmy jeszcze bardziej rozwijać – podkreśla Beata Bardoni, Kierownik ds. Dialogu Społecznego. – Provident to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Osiągnęliśmy to dzięki ludziom i to właśnie w nich widzimy największą wartość naszej firmy. Takie podejście buduje profesjonalny zespół, z dużym potencjałem rozwojowym. Dzięki temu od wielu lat udaje nam się również zachować pozycję lidera na rynku pożyczkowym – dodaje.

Kampania wystartowała 28 października. Materiały będą promowane na portalach rekrutacyjnych i mediach społecznościowych oraz w YouTube.

Źródło: Provident Polska

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764