logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Poznajmy się na nowo!” - kampania wizerunkowa TVP

  PR 30.08.2024, przeczytano 175 razy
ilustracjastrzałka

Po okresie zmian Telewizja Polska stawia na budowanie bliskości z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_poznajmy-sie-na-nowo%21_---kampania-wizerunkowa-tvp,405488,artykul.html

Podczas konferencji ramówkowej Telewizja Polska zaprezentowała nowy spot wizerunkowy, w którym wzięli udział nie tylko znani i lubiani artyści związani z nadawcą publicznym (Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, Marta Manowska, Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź), ale też widzowie TVP.

W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa" zespołu Kwiat Jabłoni, który podkreśla nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców.

Nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej to „nowe otwarcie”, które ma symbolizować intymność i zaangażowanie. W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami. Telewizja Polska pragnie łączyć ludzi niezależnie od ich poglądów, pochodzenia czy przynależności społecznej, oferując programy odzwierciedlające codzienne życie i prawdziwe emocje.

Kampania „Poznajmy się na nowo!" obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP.

– Chcemy, aby widzowie poczuli, że TVP jest blisko nich, że jest ich telewizją – otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo – mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

TVP kontynuuje wiele sprawdzonych formatów, ale jednocześnie wprowadza do swojej jesiennej oferty programowej wiele nowości, które mają przyciągnąć zróżnicowaną widownię oraz odzwierciedlać różnorodność pokoleniową i kulturową Polaków. TVP jako nowoczesna telewizja publiczna dąży do tego, by stać się miejscem, gdzie spotykają się wszystkie pokolenia, mimo różnic w wartościach i przekonaniach.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764