Największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja zatrudnienia Work Service od kwietnia ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.
Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeniem jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła duży nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego. Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która odzwierciedla nowe pozycjonowanie firmy.
- Internet jest dziś narzędziem, z którego Polacy korzystają coraz chętniej, i to bez względu na wiek. Aż 92% naszych pracowników tymczasowych przynajmniej raz w tygodniu aktywnie korzysta z Internetu. Niemal 3/4 z nich posiada smartfony. Kandydaci do pracy, a później nasi pracownicy, doskonale radzą sobie z nowymi technologiami. Wykorzystują ją do komunikacji, zakupów, bankowania i dla rozrywki, a blisko 60% osób za pośrednictwem Internetu poszukuje pracy. Dlatego postawiliśmy na proste rozwiązania online, które ułatwią kandydatowi kontakt z nami, a dzięki temu szybkie znalezienie dla niego pracy. Wystarczy, że kandydat wejdzie na naszą stronę i zostawi kontakt do siebie, a doradca skontaktuje się z nim i zaproponuje oferty dopasowane do jego potrzeb - komentuje Beata Pilichowska, Kierownik Działu Marketingu Work Service S.A.
Work Service swoją kampanią nie tylko zachęca Polaków do skorzystania ze swoich usług, ale również kładzie duży nacisk na edukację. Szczególną uwagę poświęca przedstawieniu zasad i warunków pracy oferowanych przez agencje pracy tymczasowej. To gwarantuje przyszłym pracownikom bezpieczeństwo i podpisanie umów tylko ze sprawdzonymi agencjami.
- Wiele osób nie wie, jak działa nasz rynek i co może zyskać kandydat szukający pracy przez agencję. Jednym z celów kampanii jest rzetelne, jasne informowanie o zasadach współpracy z agencją zatrudnienia. Naszą misją jest bycie bliżej kandydatów, rozumieć ich dylematy i pomagać im w odnalezieniu się na rynku pracy – dodaje Beata Pilichowska.
Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w trzech głównych kanałach: prasie ogólnopolskiej, regionalnej, a także na szeroką skalę w Internecie. Wystartowała na początku kwietnia i potrwa do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Media Choice.
Źródło: Work Service