logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi

  PR 01.12.2023, przeczytano 332 razy
ilustracja

Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera skorzystają ze „Ślizgawki” za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_praska-slizgawka_-w-swiatecznej-kampanii-pepsi,402303,artykul.html

Centrum Praskie Koneser, znajdujące się w portfolio spółki Liebrecht & wooD, swoimi aktywnymi działaniami placemakingowymi tworzy przyjazną przestrzeń, sprzyjającą integracji. Na placu Konesera, wśród klimatycznych świateł i świątecznego nastroju, po raz kolejny stanie najbardziej wyczekiwana atrakcja zimy – „Praska Ślizgawka Konesera”. To, w połączeniu z pofabryczną, starannie zrewitalizowaną architekturą, zapewni niezapomniane chwile.

Centrum Praskie Koneser zaprasza spragnionych rozrywki na świeżym powietrzu. Piruety będzie można kręcić codziennie, w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, po umówieniu z obsługą lodowiska). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

Partnerem „Ślizgawki” po raz kolejny została marka Pepsi, należąca do PepsiCo Polska. Lodowisko jest jednym z elementów ogólnopolskiej, świątecznej kampanii „Świętuj po swojemu”, która ma za zadanie zachęcić do spędzenia świąt bez przymusów i obowiązków. Kampania trwa od listopada do grudnia tego roku i obejmie kanały digital, radio, TV, YouTube oraz social media.

– Już kolejny raz zachęcamy, by okołoświąteczny czas spędzić tak, jak sami preferujemy, bez podążania za nakazami, oczekiwaniami czy trendami. Chcemy, aby święta były czasem odpoczynku i relaksu. W ramach wydarzeń organizowanych z „Praską Ślizgawką” jako zespół Pepsi przygotowaliśmy dla odwiedzających napoje Pepsi oraz drobne upominki od marki. Mamy nadzieję, że będą one cieszyć się równie dużym powodzeniem jak w zeszłym roku – mówi Michał Rybkiewicz, Junior Brand Manager marki Pepsi w PepsiCo Polska.

– Centrum Praskie Koneser jest szczególnym miejscem dla PepsiCo Polska. To tutaj już od ponad roku znajduje się biuro główne firmy i tu często spędzamy w gronie przyjaciół czas po pracy. Cieszymy się, że kolejny raz możemy przyczynić się do powstania „Praskiej Ślizgawki” i zaprosić do wspólnego świętowania z Pepsi – mówi Aleksandra Wierzba, Starsza Specjalistka ds. Komunikacji i CSR, PepsiCo Polska.

  • Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764