logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi

  PR 01.12.2023, przeczytano 545 razy
ilustracja

Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera skorzystają ze „Ślizgawki” za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_praska-slizgawka_-w-swiatecznej-kampanii-pepsi,402303,artykul.html

Centrum Praskie Koneser, znajdujące się w portfolio spółki Liebrecht & wooD, swoimi aktywnymi działaniami placemakingowymi tworzy przyjazną przestrzeń, sprzyjającą integracji. Na placu Konesera, wśród klimatycznych świateł i świątecznego nastroju, po raz kolejny stanie najbardziej wyczekiwana atrakcja zimy – „Praska Ślizgawka Konesera”. To, w połączeniu z pofabryczną, starannie zrewitalizowaną architekturą, zapewni niezapomniane chwile.

Centrum Praskie Koneser zaprasza spragnionych rozrywki na świeżym powietrzu. Piruety będzie można kręcić codziennie, w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, po umówieniu z obsługą lodowiska). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

Partnerem „Ślizgawki” po raz kolejny została marka Pepsi, należąca do PepsiCo Polska. Lodowisko jest jednym z elementów ogólnopolskiej, świątecznej kampanii „Świętuj po swojemu”, która ma za zadanie zachęcić do spędzenia świąt bez przymusów i obowiązków. Kampania trwa od listopada do grudnia tego roku i obejmie kanały digital, radio, TV, YouTube oraz social media.

– Już kolejny raz zachęcamy, by okołoświąteczny czas spędzić tak, jak sami preferujemy, bez podążania za nakazami, oczekiwaniami czy trendami. Chcemy, aby święta były czasem odpoczynku i relaksu. W ramach wydarzeń organizowanych z „Praską Ślizgawką” jako zespół Pepsi przygotowaliśmy dla odwiedzających napoje Pepsi oraz drobne upominki od marki. Mamy nadzieję, że będą one cieszyć się równie dużym powodzeniem jak w zeszłym roku – mówi Michał Rybkiewicz, Junior Brand Manager marki Pepsi w PepsiCo Polska.

– Centrum Praskie Koneser jest szczególnym miejscem dla PepsiCo Polska. To tutaj już od ponad roku znajduje się biuro główne firmy i tu często spędzamy w gronie przyjaciół czas po pracy. Cieszymy się, że kolejny raz możemy przyczynić się do powstania „Praskiej Ślizgawki” i zaprosić do wspólnego świętowania z Pepsi – mówi Aleksandra Wierzba, Starsza Specjalistka ds. Komunikacji i CSR, PepsiCo Polska.

  • Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764