logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Print for Good” – Kodak i Colours Factory w dobrej sprawie

  PR 20.05.2019, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Do programu „Print for Good”, jaki ponad dwa lata temu zapoczątkowała firma Kodak ,w ubiegłym roku dołączył jej polski oddział wraz ze swoim klientem - drukarnią Colours Factory. Efektem tej współpracy była produkcja zeszytów szkolnych, które zostały następnie przekazane (za pośrednictwem fundacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie) potrzebującym dzieciom na Ukrainie i w Iraku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_print-for-good_-%E2%80%93-kodak-i-colours-factory-w-dobrej-sprawie,382512,artykul.html

„Print for Good” to program, którego celem jest wspieranie społeczności o wysokich potrzebach w zakresie czytelnictwa oraz nauki. Uczestniczące w nim drukarnie wykorzystują rozwiązania technologiczne Kodak, z których korzystają na co dzień, do drukowania książek i zeszytów szkolnych. Te następnie przekazywane są – za pośrednictwem różnego rodzaju organizacji i instytucji – dzieciom z regionów świata o wysokich potrzebach.

Drukarnia Colours Factory z Piły to wieloletni partner firmy Kodak. Niemal od początku swojej działalności korzysta w codziennej produkcji z pełnego zestawu rozwiązań tego dostawcy takich jak: Prinergy, InSite, Trendsetter, Magnus 800 Z-Speed ​​z MCU i płyty Trillian. Od niedawna testuje także najnowszy produkt firmy Kodak: płyty bezprocesowe Kodak Sonora X, przy użyciu których wykonano m.in. zeszyty na Ukrainę i do Iraku.

Nieustanny rozwój drukarni generuje tu kolejne inwestycje.

- Imponująca droga rozwoju tej firmy może zachwycać. Jest to dla nas wspaniały i inspirujący partner – mówi Anna Kołodziejczyk, Marketing Manager Poland, EE, GRC, Nordic & Benelux, Print Systems Division w firmie Kodak, koordynująca program „Print for Good” w Polsce. – Dysponuje jednym z najnowocześniejszych parków maszynowych w naszym kraju. Sieć dystrybucji i usługi poligraficzne oferowane przez Colours Factory obejmują nie tylko Polskę, ale całą Europę. To również firma o wielkim sercu. Włącza się w wiele akcji charytatywnych. Tym bardziej miło nam, że dołączyła do programu „Print for Good” i razem udało nam się zrobić wiele dobrego dla potrzebujących dzieci.

„Print for Good” koncentruje się na obszarach o wysokich potrzebach w całej Ameryce, krajach Europy, Azji, na Bliskim Wschodzie. Tylko w ubiegłym roku w ramach programu dostarczono dzieciom z różnych regionów świata 30 000 książek i różnego rodzaju materiałów drukowanych.

- Akcji na całym świecie organizowanych przez naszą firmę jest naprawdę dużo – mówi Anna Kołodziejczyk. – Tym bardziej cieszymy się, że w Polsce wraz z naszym partnerem, firmą Colours Factory, mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę włączając się w te szerokie działania na rzecz propagowania czytelnictwa i piśmiennictwa, dostarczając zeszyty szkolne dla dzieci.

Za pośrednictwem fundacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie (która pomaga dzieciom z terytoriów ogarniętych wojną wrócić w miarę możliwości do regularnej nauki), zeszyty dostarczono do szkół ze wsi Wodiane, Optyne i Kamionka na Ukrainie oraz do Iraku. Drukarnia Colours Factory włączyła się w to pomocowe działanie.

- Uważamy, że wszystkie dzieci zasługują na dobrą przyszłość i na wsparcie, bez względu na to, gdzie mieszkają i z jakiej kultury pochodzą – mówi Klaudia Grzybowska, marketing manager w tej firmie. - Dlatego zdecydowaliśmy się dołączyć do działań firmy Kodak w ramach kampanii na rzecz propagowania umiejętności czytania i pisania w programie „Print for Good”. Dzięki naszemu wspólnemu zaangażowaniu w akcję Kodaka możemy dać dzieciom nieocenioną rzecz: dostęp do słowa pisanego oraz do dóbr kulturalnych i naukowych. Możemy dać im szansę na zrównoważony rozwój. Możemy dać im przyszłość.

Więcej na temat samej akcji i firmy Colours Factory będzie można dowiedzieć się podczas najbliższej edycji konferencji Meet Kodak Polska, jaka odbędzie się 30 maja br. w hotelu Warsaw Plaza w Warszawie. Z pełną agendą tego spotkania można zapoznać się na stronie: https://tiny.pl/trb5z, a wszystkie zainteresowane osoby mogą zarejestrować się pod adresem: https://tiny.pl/trb5b .

Źródło: Kodak Polska Sp. z o.o.

www.graphics.kodak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764