logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Świdnica: „Promocja miasta Świdnicy poprzez sport”

Oferta ważna do:05.08.2021 godz. 09:00
Odsłon: 236

„Promocja miasta Świdnicy poprzez sport”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Promocja miasta Świdnicy poprzez sport”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c978477-ef84-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi

1.3.5 Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach IV ligi

1.3.6 Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki siatkowej kobiet na poziomie II ligi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umswidnica.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://umswidnica.eb2b.com.pl/
10. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty tylko poprzez wycofanie oferty oraz jej ponowne złożenie.
11. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty, ponosi Wykonawca składający ofertę. 13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/ Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
14. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
15. Instrukcja korzystania z Platformy:
15.1. w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
15.2. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego.
16. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
16.1. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
16.2. dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
17. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
17.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,
17.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
17.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
17.4. włączona obsługa JavaScript,
17.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.
18. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
19.1. pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
19.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
20. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mieście Świdnicy jest Pani Kinga Milczarek, kontakt: adres e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon 74 856-28-23;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport” w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-82/VIII/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 89430,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn.

Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn – I runda rozgrywek sezonu 2021/2022, zobowiązuje się, przez okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez:
1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”,
2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę,
3) umieszczenie na koszulkach treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas treningów, herbu miasta Świdnicy,
4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu (jeśli zostanie dopuszczony udział kibiców podczas rozgrywek), na tablicy/ściance służącej jako tło do wywiadów,
5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,
6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica,
7) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział,
8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą,
9) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica,
10) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez będzie możliwa) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami,
11) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60 punktów
b) umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zależne będzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ofercie o najniższej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyzna ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cn
C = ---------- x 60
Cb
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych*
Cb - cena oferty badanej

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

b) kryterium „Umieszczenie herb miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- brak deklaracji Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.
- deklaracja Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę siatkową kobiet

Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczy w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet w I rundzie fazy zasadniczej rozgrywek 2021/2022, zobowiązuje się, przez okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez:
1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”,
2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze drugoligowe piłki siatkowej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę,
3) umieszczenie na koszulkach treningowych zawodniczek drużyny, w których będą występować podczas treningów, herbu miasta Świdnicy,
4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu (jeśli zostanie dopuszczony udział kibiców podczas rozgrywek),
5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,
6) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział,
7) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodniczek oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą,
8) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica,
9) nieodpłatny udział zawodniczek i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez będzie możliwa) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami,
10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60 punktów
b) umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zależne będzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ofercie o najniższej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyzna ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cn
C = ---------- x 60
Cb
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych*
Cb - cena oferty badanej

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

b) kryterium „Umieszczenie herb miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- brak deklaracji Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.
- deklaracja Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III:
Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn

Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn – jesienna runda rozgrywek sezonu 2021/2022 oraz prowadzi szkolenie dzieci i młodzieży na poziomie co najmniej: juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy, które to drużyny uczestniczą w rozgrywkach ligowych odpowiednich dla danej grupy wiekowej/szkoleniowej, zobowiązuje się, przez okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez:
1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”,
2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektu (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze czwartej ligi piłki nożnej mężczyzn organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę,
3) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektów (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze/turnieje organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, w których udział będą brali zawodnicy drużyn dziecięcych i młodzieżowych prowadzonych przez Wykonawcę (co najmniej juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy),
4) umieszczenie, w przypadku zawodników IV ligi, na koszulkach treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas treningów, herbu miasta Świdnicy,
5) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu (jeśli zostanie dopuszczony udział kibiców podczas rozgrywek),
6) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,
7) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica,
8) eksponowanie banera miasta z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział (dot. drużyny IV ligi),
9) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą,
10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica,
11) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez będzie możliwa) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami piłki nożnej,
12) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
4.2.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60 punktów
b) umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zależne będzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ofercie o najniższej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyzna ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cn
C = ---------- x 60
Cb
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych*
Cb - cena oferty badanej

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

b) kryterium „Umieszczenie herb miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- brak deklaracji Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.
- deklaracja Wykonawcy w powyższym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta Świdnicy na przedniej części koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (do części I - załącznik 3.1, do części II - załącznik 3.2, do części III - załącznik 3.3.) w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie to korzystne dla Zamawiającego,
b) zmian dotyczących sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile taka zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
c) zmian kadrowych w przypadku:
- zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego,
- zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;
d) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
- w wypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-03


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_promocja-miasta-swidnicy-poprzez-sport_%2C-swidnica,84391,ogloszenie.html

https://umswidnica.eb2b.com.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764