logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem

  PR 20.05.2020, przeczytano 386 razy
ilustracja

Rusza kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania promujące Tyskie 0,0% odbywają się pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_przejdzmy-na-ty-od-zera_-z-krzysztofem-holowczycem,387092,artykul.html

Spot wideo promujący nowe, bezalkoholowe Tyskie ma swoją premierę w czasie przed wakacjami, które ze względu na stan pandemii są w tym roku szczególne.  Zamknięte połączenie lotnicze sprawiają, że na popularności zyskują wakacje z dojazdem samochodem, a według Polskiej Organizacji Turystycznej aż 87% badanych Polaków zamierza podróżować w wakacje po Polsce. Będzie to czas wyjątkowy na polskich drogach, dlatego szczególnie ważna jest odpowiedzialna jazda i przede wszystkim trzeźwość za kierownicą.

O trzeźwą, bezpieczną jazdę apeluje Krzysztof Hołowczyc: - Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane - po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje.  Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, przestrzegajmy ograniczeń prędkości i wybierzmy trzeźwą, bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę.

Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

Popularność piw bezalkoholowych rośnie w Polsce szybko i bez zmian. W 2019 roku po piwa bezalkoholowe sięgnęło ponad 8 milionów Polaków1, a sama sprzedaż osiągnęła w przeliczeniu na opakowania blisko 250 milionów2. Piwo bezalkoholowe to dobra alternatywa również dla kierowców, których w Polsce jest obecnie ponad 21 milionów.3

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

Dodatkowe informacje:

1 Wyliczenia własne na podstawie danych Kantar i liczbie ludności z danych GUS
2 Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż volumenowa w okresie skumulowanym styczeń-grudzień 2019; piwa bezalkoholowe
3 Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie pasuje mi kierowca rajdowy do reklamy piwa. Nawet bezalkoholowego.

avatar użytkownika
,

To źle dla wizerunku Hołowczyca, czy dla wizerunku marki?  

,

Skoro mamy pretensje do piłkarza, gdy reklamuje wodę z cukrem i karmelem, to na tej samej zasadzie, kierowca nie powinien reklamować koncernu alkoholowego.
  

avatar użytkownika
,

Czy zmiana nawyku wśród kierowców, którzy dziś sięgają po "jedno piwko" alkoholowe, a mogliby sięgać przed jazdą po bezalkoholowe, jest - czy nie jest społecznie pożyteczna?  

,

Wie to każdy od czasów Łódki Bols, że reklama produktów bezalkoholowych ma na celu utrwalanie wizerunku marki a nie sprzedaż bezalkoholowego piwa.  

avatar użytkownika
,

Łódka Bols nie była reklamą produktu bezalkoholowego - reklamowała regularną 40% wódkę pod pozorem reklamy zupełnie innego tematu, niezwiązanego z produktami alkoholowymi. Porównanie całkowicie od czapy.  

,

To nie porównanie, ale wskazanie kierunku myślenia.
  

avatar użytkownika
,

A co ma wspólnego ten kierunek myślenia z reklamą piwa bezalkoholowego? Uważasz że ten typ produktu jest wprowadzany do oferty producentów tylko po to by dać okazję z reklamowania marki z ominięciem ograniczeń dotyczących reklamy alkoholu?  

,

Uważam, że produkt bezalkoholowy, nazywający się tak samo jak alkoholowy i noszący podobne oznaczenia graficzne, służy przede wszystkim utrwalaniu obecności marki alkoholowej w świadomości konsumenta.

W dobie coraz większych ograniczeń dotyczących reklamy alkoholu, to jest jedyny właściwy kierunek z biznesowego punktu widzenia.
  

avatar użytkownika
,

Ten pogląd jest już mocno anachroniczny. Piwo bezalkoholowe było kiedyś faktycznie postrzegane jako kwiatek do markowego kożucha, ale obecnie jego sprzedaż rośnie średnio o 80% rocznie i stanowi już ładnych kilka procent rynku piwa.

Dla producentów szukających ścieżek ekspansji na tym mocno już obstawionym terenie jest to dzisiaj po prostu bardzo atrakcyjny kierunek do zagospodarowania - zarzut że jest to tylko marketingowa wydmuszka służąca omijaniu zakazów reklamy alkoholu stał się wobec tych faktów całkowicie bezpodstawny. Producenci mają konkretny interes sprzedażowy w reklamie piwa bezalkoholowego, a zmiana postaw konsumenckich i przełamanie negatywnych stereotypów w stosunku do piw bezalkoholowych wydaje się być jak najbardziej w interesie społecznym - również tym, o który powinni zabiegać zawodowi kierowcy.
  

,

Twoja perora miałaby sens, gdyby te produkty miały WŁASNE marki i własne oznaczenia graficzne, odmienne od alkoholowych.
Niestety, nie mają.
A w zasadzie, to widok butelki narzuca niemal od razu skojarzenie z konkretnym producentem alkoholu.


Co dowodzi bezapelacyjnie, że mój anachroniczny pogląd dominuje na rynku.
  

avatar użytkownika
,

A jaki ciąg logicznego rozumowania miałby prowadzić do takiego "dowodu"?

Firma dysponująca znaną marką sięga po nią wprowadzając nowy wariant produktu, bo korzysta wówczas z owoców wszystkich inwestycji dokonanych wcześniej w taką markę. Jaki miałby być powód tworzenia nowej marki i ponoszenia kosztów wprowadzenia jej na rynek?
  

,

Prawo, ściśle regulujące kwestię ekspozycji obrazów i oznaczeń nawiązujących do alkoholu.
  

avatar użytkownika
,

Złamano tu prawo?   

,

Każda ekspozycja znaków towarowych alkoholu i producenta alkoholu niezgodna z ustawą o wychowaniu w trzeźwości, łamie prawo.

Ale to prawo jest martwe od dawna. Wszyscy literalnie mają je w dupie, nie ma w PL instytucji, która umiałaby/chciałaby wyegzekwować jego przestrzeganie.
  

avatar użytkownika
,

A ta ekspozycja jest niezgodna?  

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764