logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przenieś swój telewizor do 4K” – nowa kampania NC+

  PR 05.03.2019, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 1 marca ruszyła szeroka komunikacja nowej kampanii nc+ pod hasłem „Przenieś swój telewizor do 4K”. Ma ona na celu zwiększenie świadomości nc+ jako jedynej platformy cyfrowej, która daje możliwość oglądania tak bogatej oferty w jakości 4K. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_przenies-swoj-telewizor-do-4k_-%E2%80%93-nowa-kampania-nc%2B,381503,artykul.html

- Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze utrwalamy wizerunek nc+ jako najbardziej zaawansowanej technologicznie platformy oferującej rozrywkę na najwyższym dostępnym na rynku poziomie, czyli w 4K. Po drugie, chcemy edukować konsumentów, którzy posiadają telewizory 4K, ale nie wykorzystują pełni ich możliwości, ponieważ nie podłączyli ich do telewizji nadającej w tej rozdzielczości – tłumaczy Paweł Kawecki, Marketing Communication Director, nc+.

Kampania informuje o nowej ofercie nc+, która daje możliwość oglądania CANAL+ 4K Ultra HD przez cały okres umowy bez opłat. Przedstawia także kompleksową ofertę filmowo–serialową, sportową, muzyczną i dokumentalną dostępną w jakości 4K na platformie nc+. Działania skierowane są do klientów, którzy posiadają lub planują zakup telewizorów 4K, ale niekoniecznie wiedzą jak uzyskać dostęp do treści w tej rozdzielczości.

Rynek telewizorów i technologii 4K rozwija się bardzo dynamicznie a nc+ jako jedyna platforma na rynku dotrzymuje mu kroku oferując CANAL+ 4K Ultra HD - jedyny kanał TV wypełniony wyłącznie treściami premium w jakości 4K i nadający codziennie – mówi Dorota Omelańczuk, Account Supervisor w Havas Warsaw, koordynująca prace przy kampanii.

Kampania obejmuje radio, Internet, media społecznościowe, reklamy w kinach oraz w sklepach RTV. Pojawiają się w niej członkowie ekipy Małego i Wiktorka, znani z wcześniejszych działań komunikacyjnych marki.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764