logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przenieś swój telewizor do 4K” – nowa kampania NC+

  PR 05.03.2019, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 1 marca ruszyła szeroka komunikacja nowej kampanii nc+ pod hasłem „Przenieś swój telewizor do 4K”. Ma ona na celu zwiększenie świadomości nc+ jako jedynej platformy cyfrowej, która daje możliwość oglądania tak bogatej oferty w jakości 4K. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_przenies-swoj-telewizor-do-4k_-%E2%80%93-nowa-kampania-nc%2B,381503,artykul.html

- Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze utrwalamy wizerunek nc+ jako najbardziej zaawansowanej technologicznie platformy oferującej rozrywkę na najwyższym dostępnym na rynku poziomie, czyli w 4K. Po drugie, chcemy edukować konsumentów, którzy posiadają telewizory 4K, ale nie wykorzystują pełni ich możliwości, ponieważ nie podłączyli ich do telewizji nadającej w tej rozdzielczości – tłumaczy Paweł Kawecki, Marketing Communication Director, nc+.

Kampania informuje o nowej ofercie nc+, która daje możliwość oglądania CANAL+ 4K Ultra HD przez cały okres umowy bez opłat. Przedstawia także kompleksową ofertę filmowo–serialową, sportową, muzyczną i dokumentalną dostępną w jakości 4K na platformie nc+. Działania skierowane są do klientów, którzy posiadają lub planują zakup telewizorów 4K, ale niekoniecznie wiedzą jak uzyskać dostęp do treści w tej rozdzielczości.

Rynek telewizorów i technologii 4K rozwija się bardzo dynamicznie a nc+ jako jedyna platforma na rynku dotrzymuje mu kroku oferując CANAL+ 4K Ultra HD - jedyny kanał TV wypełniony wyłącznie treściami premium w jakości 4K i nadający codziennie – mówi Dorota Omelańczuk, Account Supervisor w Havas Warsaw, koordynująca prace przy kampanii.

Kampania obejmuje radio, Internet, media społecznościowe, reklamy w kinach oraz w sklepach RTV. Pojawiają się w niej członkowie ekipy Małego i Wiktorka, znani z wcześniejszych działań komunikacyjnych marki.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opcje subskrybcji oprogramowania Onyx
ONYX Go to miesięczna subskrypcja popularnego oprogramowania RIP amerykańskiego producenta. Dostępne dla klientów będą dwa warianty: ONYX Go Lite oraz ONYX Go Plus.
VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV
1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
ARW Focus kreuje rynek reklamy wizualnej
Rozwiązania renomowanej marki Durst cieszą się ogromnym powodzeniem. Do grona zadowolonych użytkowników tego sprzętu należy także Agencja Reklamy Wizualnej ARW Focus, z sukcesami funkcjonująca na krajowym rynku reklamy od ponad dwóch dekad.
Walk Creative z nową odsłoną kampanii dla Vision Express
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764