logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Psi Patrol” zawitał do E.Leclerc – akcja lojalnościowa w sklepach

  PR 18.02.2020, przeczytano 2809 razy
ilustracjastrzałka

Popularny serial animowany stał się motywem przewodnim akcji, w ramach której można kolekcjonować spinnery, naklejki oraz otrzymać rabat uprawniający do zakupu poduszek z bohaterami „Psiego Patrolu”. Kampania potrwa od 18 lutego do 20 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_psi-patrol_-zawital-do-e.leclerc-%E2%80%93-akcja-lojalnosciowa-w-sklepach,385747,artykul.html

Po sukcesie ubiegłorocznej akcji lojalnościowej z pluszakami „Zwierzęta Świata” oraz w odpowiedzi na jej pozytywne przyjęcie przez klientów E.Leclerc, sieć powraca do tego rodzaju projektu, realizując go w nowej odsłonie. Tym razem bohaterami kampanii są postaci z „Psiego Patrolu”, który opowiada o bohaterskich wyczynach ośmiorga szczeniąt oraz towarzyszącego im chłopca Rydera.

Zasady akcji

Za wydane 40 zł w sklepach E.Leclerc, klienci otrzymają saszetkę zawierającą spinner, naklejkę oraz znaczek bonusowy. Zebranie czterech takich znaczków na specjalnej ulotce umożliwi zakup poduszek-maskotek, na których znajdują się bohaterowie „Psiego Patrolu” Chase, Rubble, Skye lub Marshall.

Spinnery będzie można kolekcjonować w albumie lub woreczku oraz grać nimi w grę Arena, dostępną w czasie trwania akcji w sklepach E.Leclerc. Pełna kolekcja spinnerów zawiera 50 wzorów, w tym 10 z efektem specjalnym – zmieniającego się obrazka i srebrzoną powierzchnią.

Do 6 kwietnia bieżącego roku klienci mogą zbierać znaczki bonusowe. Wszystkie artykuły związane z akcją, w tym poduszki z bohaterami „Psiego Patrolu”, będą dostępne do 20 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764