logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„PSPR Day”, czyli święto polskiego PR

  PR 09.11.2021, przeczytano 464 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje konferencję branżową połączoną z uroczystością wręczenia Nagrody „Łby PR” 2021. „PSPR Day” odbędzie się 19 listopada w Warszawie. W programie różnorodne tematycznie debaty i prezentacje klubów eksperckich działających w Stowarzyszeniu oraz blok wystąpień podmiotów-członków wspierających. Całość zwieńczy integracja wszystkich uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pspr-day_%2C-czyli-swieto-polskiego-pr,393701,artykul.html

Ostatni event z cyklu „PSPR Day” odbył się w 2017 roku. To projekt niekomercyjny, dedykowany członkom Stowarzyszenia, a w przypadku wolnych miejsc, dostępny także osobom spoza organizacji.

– Najłatwiejszym jednak sposobem by partycypować w tej oraz innych inicjatywach PSPR jest po prostu wstąpienie w nasze szeregi. Jesteśmy coraz większą i coraz bardziej reprezentatywną społecznością szeroko pojmowanego sektora PR: od specjalistów i osób zarządzających PR in-house / outsourcing, przez agencje, freelancerów po naukowców i PR-techy. Niebawem spotkamy się wszyscy na naszym święcie – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

W tym roku wydarzenie branży będzie okazją do rozmowy m.in. o zasadach współpracy z influencerami (choćby w kontekście zapowiedzi prac UOKiK), public affairs, a także momentem refleksji nad modelem kształcenia profesjonalistek i profesjonalistów PR. Nie zabraknie praktycznych wskazówek dotyczących komunikacji B2B, rozmów o komunikacji wewnętrznej, czy personal PR. Bardzo interesująco zapowiada się debata rzeczników.

– Ten zawód ewoluuje nadzwyczaj szybko. Zmieniają się standardy, oczekiwania, wyzwania. Mnożą się też, niestety, antyprzykłady. Kluczowe pytanie brzmi jak na to możemy wpływać i odpowiadać na poziomach: indywidualnym, zbiorowym czy instytucjonalnym – wyjaśnia Tomasz Kułakowski, koordynator Klubu rzeczników prasowych w PSPR, który będzie moderował dyskusję.

Szczególnym punktem programu będzie uroczystość wręczenia Nagrody "Łeb PR" 2021 i rozmowa z Laureatem lub Laureatką. Wyróżnienie dedykowane jest najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. W roku ubiegłym, przy okazji jubileuszu 20-lecia Kongresu PR w Rzeszowie, statuetkę otrzymał jego organizator - Dariusz Tworzydło.

Wczesnym wieczorem „PSPR Day” przejdzie w tryb nieoficjalny, skupiony nie tylko na networkingu oraz integracji, ale też na kontynuowaniu ważnej akcji #SolidarnośćPRowców.

– Od dwóch lat podejmujemy przeróżne inicjatywy, aby wspierać w kosztownym i trudnym leczeniu Agnieszkę Bednarczyk. Była członkini naszego zarządu toczy imponującą walkę ze skutkami bardzo poważnego wypadku. To długa droga, więc staramy się konsekwentnie jako społeczność pomagać naszej koleżance w stawianiu kolejnych kroków. Jestem przekonany, że znów wspólnie zdziałamy dla Agnieszki sporo dobrego – mówi Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

„PSPR Day” już w piątek, 19 listopada 2021 r., w Warszawie w Leonardo Royal Hotel przy ul. Grzybowskiej 45.

Rejestracja na wydarzenie odbędzie się w dwóch etapach:

  • Do 10 listopada - rejestracja tylko dla członków i członkiń PSPR - pierwszeństwo udziału (wstęp: 50 zł netto/ 61,5 zł brutto)
  • 11-17 listopada - rejestracja otwarta przez stronę polskipr.pl (wstęp: 200 zł netto / 246 zł brutto) - w miarę dostępności miejsc

Wydarzenie zostanie zorganizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obostrzeniami dot. pandemii COVID-19. Liczba uczestników również będzie ograniczona.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764