logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„PSPR Day”, czyli święto polskiego PR

  PR 09.11.2021, przeczytano 476 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje konferencję branżową połączoną z uroczystością wręczenia Nagrody „Łby PR” 2021. „PSPR Day” odbędzie się 19 listopada w Warszawie. W programie różnorodne tematycznie debaty i prezentacje klubów eksperckich działających w Stowarzyszeniu oraz blok wystąpień podmiotów-członków wspierających. Całość zwieńczy integracja wszystkich uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pspr-day_%2C-czyli-swieto-polskiego-pr,393701,artykul.html

Ostatni event z cyklu „PSPR Day” odbył się w 2017 roku. To projekt niekomercyjny, dedykowany członkom Stowarzyszenia, a w przypadku wolnych miejsc, dostępny także osobom spoza organizacji.

– Najłatwiejszym jednak sposobem by partycypować w tej oraz innych inicjatywach PSPR jest po prostu wstąpienie w nasze szeregi. Jesteśmy coraz większą i coraz bardziej reprezentatywną społecznością szeroko pojmowanego sektora PR: od specjalistów i osób zarządzających PR in-house / outsourcing, przez agencje, freelancerów po naukowców i PR-techy. Niebawem spotkamy się wszyscy na naszym święcie – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

W tym roku wydarzenie branży będzie okazją do rozmowy m.in. o zasadach współpracy z influencerami (choćby w kontekście zapowiedzi prac UOKiK), public affairs, a także momentem refleksji nad modelem kształcenia profesjonalistek i profesjonalistów PR. Nie zabraknie praktycznych wskazówek dotyczących komunikacji B2B, rozmów o komunikacji wewnętrznej, czy personal PR. Bardzo interesująco zapowiada się debata rzeczników.

– Ten zawód ewoluuje nadzwyczaj szybko. Zmieniają się standardy, oczekiwania, wyzwania. Mnożą się też, niestety, antyprzykłady. Kluczowe pytanie brzmi jak na to możemy wpływać i odpowiadać na poziomach: indywidualnym, zbiorowym czy instytucjonalnym – wyjaśnia Tomasz Kułakowski, koordynator Klubu rzeczników prasowych w PSPR, który będzie moderował dyskusję.

Szczególnym punktem programu będzie uroczystość wręczenia Nagrody "Łeb PR" 2021 i rozmowa z Laureatem lub Laureatką. Wyróżnienie dedykowane jest najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. W roku ubiegłym, przy okazji jubileuszu 20-lecia Kongresu PR w Rzeszowie, statuetkę otrzymał jego organizator - Dariusz Tworzydło.

Wczesnym wieczorem „PSPR Day” przejdzie w tryb nieoficjalny, skupiony nie tylko na networkingu oraz integracji, ale też na kontynuowaniu ważnej akcji #SolidarnośćPRowców.

– Od dwóch lat podejmujemy przeróżne inicjatywy, aby wspierać w kosztownym i trudnym leczeniu Agnieszkę Bednarczyk. Była członkini naszego zarządu toczy imponującą walkę ze skutkami bardzo poważnego wypadku. To długa droga, więc staramy się konsekwentnie jako społeczność pomagać naszej koleżance w stawianiu kolejnych kroków. Jestem przekonany, że znów wspólnie zdziałamy dla Agnieszki sporo dobrego – mówi Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

„PSPR Day” już w piątek, 19 listopada 2021 r., w Warszawie w Leonardo Royal Hotel przy ul. Grzybowskiej 45.

Rejestracja na wydarzenie odbędzie się w dwóch etapach:

  • Do 10 listopada - rejestracja tylko dla członków i członkiń PSPR - pierwszeństwo udziału (wstęp: 50 zł netto/ 61,5 zł brutto)
  • 11-17 listopada - rejestracja otwarta przez stronę polskipr.pl (wstęp: 200 zł netto / 246 zł brutto) - w miarę dostępności miejsc

Wydarzenie zostanie zorganizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obostrzeniami dot. pandemii COVID-19. Liczba uczestników również będzie ograniczona.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764