logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Puls Biznesu” dostępny w wersji audio

  PR 09.05.2022, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja dziennik „Puls Biznesu” wprowadził dodatkową funkcjonalność dla subskrybentów, dając im możliwość odsłuchiwania artykułów. Mogą z niej korzystać zarówno czytelnicy wydań cyfrowych na komputerach, jak również mający dostęp do treści w aplikacji mobilnej na smartfonach. Z subskrypcji wydań cyfrowych i drukowanych korzysta obecnie 25 tys. osób – od początku roku liczba subskrybentów wzrosła o 3 tys.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_puls-biznesu_-dostepny-w-wersji-audio,395754,artykul.html

– Robimy wszystko żeby zwiększać komfort czytelników „Pulsu Biznesu”. Mogą nas teraz nie tylko czytać w wygodnej formie, ale także słuchać, np. w drodze do pracy, na treningu czy spacerze. Artykuły w wersji audio to rozszerzenie oferty dla czytelników i kolejny krok w umacnianiu pozycji dziennika na rynku cyfrowych mediów ekonomicznych. To nie koniec nowości. Pracujemy nad kolejnymi i myślę, że jeszcze w tym roku oddamy je w ręce subskrybentów – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Źródło: Puls Biznesu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764