logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Punkty widzenia ścierają się w Polsce” - nowa kampania WP

  PR 12.10.2018, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_punkty-widzenia-scieraja-sie-w-polsce_---nowa-kampania-wp,379716,artykul.html

Do poglądów jesteśmy przywiązani tak bardzo, że stajemy się głusi na opinie innych. Unikając trudnych pytań, ulegamy pokusie łatwych odpowiedzi. Podział: „my” i „oni” jest widoczny bardziej niż kiedykolwiek. Wirtualna Polska zachęca do rozmowy, wymiany opinii i szerszego spojrzenia na świat. Dostrzega istotne, toczące Polskę i świat problemy oraz pyta o sposoby ich rozwiązania. W miejsce sporu proponuje dyskusje. Bo punkty widzenia ścierają się w Polsce. Wirtualnej Polsce.

– Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampania rozpoczyna się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). W poniedziałek, 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Swoim zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat oraz inne kanały ogólnopolskie i tematyczne; stacje radiowe: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz inne stacje tematyczne. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w Przeglądzie, Rzeczpospolitej i Zwierciadle.

Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania poza WP będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo, z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie. Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith i Zespół Marketingu WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764