logo
WIADOMOŚCI

„Punkty widzenia ścierają się w Polsce” - nowa kampania WP

  PR 12.10.2018, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_punkty-widzenia-scieraja-sie-w-polsce_---nowa-kampania-wp,379716,artykul.html

Do poglądów jesteśmy przywiązani tak bardzo, że stajemy się głusi na opinie innych. Unikając trudnych pytań, ulegamy pokusie łatwych odpowiedzi. Podział: „my” i „oni” jest widoczny bardziej niż kiedykolwiek. Wirtualna Polska zachęca do rozmowy, wymiany opinii i szerszego spojrzenia na świat. Dostrzega istotne, toczące Polskę i świat problemy oraz pyta o sposoby ich rozwiązania. W miejsce sporu proponuje dyskusje. Bo punkty widzenia ścierają się w Polsce. Wirtualnej Polsce.

– Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampania rozpoczyna się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). W poniedziałek, 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Swoim zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat oraz inne kanały ogólnopolskie i tematyczne; stacje radiowe: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz inne stacje tematyczne. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w Przeglądzie, Rzeczpospolitej i Zwierciadle.

Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania poza WP będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo, z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie. Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith i Zespół Marketingu WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Lista laureatów Youtube Rewind 2018
Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.
Magazyn „Czarna księga PiS” od 6 grudnia br. w sprzedaży
Artykuły z dwóch części „Czarnej księgi rządów PiS” – raportu „Gazety Wyborczej” podsumowującego ostatnie trzy lata – zostały zaktualizowane i zebrane w formie magazynu. Wydanie będzie dostępne w samodzielnej sprzedaży od czwartku, 6 grudnia br.
Badanie: Polacy o podcastach [INFOGRAFIKA]
Co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów to w Polsce kilka milionów osób - wynika z pierwszego badania tego zjawiska przez Nielsen na zlecenie Storytel.
Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone