logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Punkty widzenia ścierają się w Polsce” - nowa kampania WP

  PR 12.10.2018, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_punkty-widzenia-scieraja-sie-w-polsce_---nowa-kampania-wp,379716,artykul.html

Do poglądów jesteśmy przywiązani tak bardzo, że stajemy się głusi na opinie innych. Unikając trudnych pytań, ulegamy pokusie łatwych odpowiedzi. Podział: „my” i „oni” jest widoczny bardziej niż kiedykolwiek. Wirtualna Polska zachęca do rozmowy, wymiany opinii i szerszego spojrzenia na świat. Dostrzega istotne, toczące Polskę i świat problemy oraz pyta o sposoby ich rozwiązania. W miejsce sporu proponuje dyskusje. Bo punkty widzenia ścierają się w Polsce. Wirtualnej Polsce.

– Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampania rozpoczyna się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). W poniedziałek, 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Swoim zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat oraz inne kanały ogólnopolskie i tematyczne; stacje radiowe: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz inne stacje tematyczne. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w Przeglądzie, Rzeczpospolitej i Zwierciadle.

Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania poza WP będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo, z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie. Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith i Zespół Marketingu WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764