logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką

  PR 09.10.2020, przeczytano 595 razy

Na rynku napojów pojawiła się wyjątkowa propozycja – Oranżada Hellena Pouch ze słomką. Nowa, niegazowana, landrynkowa wersja Oranżady w wygodnej, impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w czasie, a zarazem bardzo ciekawą ofertę marki kierowaną do najmłodszych konsumentów. Nowość nawiązuje do kultowej formy opakowania dla tej kategorii, jaką w latach 70. – 80. był foliowy woreczek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pyszna-frajda%21_---jedyna-na-rynku-oranzada-hellena-pouch-ze-slomka,388734,artykul.html

- Dzieci najbardziej lubią pić napoje przez słomkę, a przy tym uwielbiają landrynkowy smak Oranżady Hellena. Z myślą o nich wprowadziliśmy do oferty Oranżadę Hellena Pouch ze słomką, która nie ma rynkowego odpowiednika, a jednocześnie stanowi powrót do korzeni oranżady jako kategorii. Inspiruje nas tradycja, ale jest to powrót w nowoczesnej odsłonie – wyjawia Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian sp. z o.o.

Oranżada Hellena ze słomką jest już dostępna w sprzedaży. Można ją nabyć w wygodnej, poręcznej impulsowej torebce o pojemności 180 ml. Nowość jest oferowana w kolorowym, wyrazistym opakowaniu z designem spójnym dla wszystkich wyrobów marki. Charakter napoju i grupę celową podkreślają dziecięce elementy graficzne, a także claim – „Pyszna frajda!”.

Produkt jest silnie wspierany w punktach sprzedaży detalicznej. W sklepach pojawiły się - przykuwające uwagę i zwiększające widoczność napoju - obrandowane materiały POS (wobblery i plakaty). Ponadto na potrzeby handlu przygotowano dedykowane kosze zasypowe w kształcie opakowania napoju i specjalne ekspozytory w trzech różnych rozmiarach.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764