logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

  PR 08.06.2022, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania. Z tej okazji SM Mlekpol zaprasza swoich konsumentów do udziału w wielkiej wakacyjnej loterii. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody finansowe. Zasady? Niezwykle proste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pysznie-i-na-bogato_-startuje-wielka-loteria-maslanki-mragowskiej,396191,artykul.html

- Zaprezentowana w ubiegłym roku nowa idea kampanii „Pysznie i zdrowo” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, dlatego chcemy kontynuować nasze działania w tym kierunku. W tym roku dla wszystkich miłośników Maślanki Mrągowskiej przygotowaliśmy aż 5 cykli działań, które pozwolą na podkreślenie wszechstronności markii jej produktów. Już w wakacje będzie miał swój początek cykl „Pysznie i na bogato”, którego najistotniejszym elementem jest wielka loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi. Zapraszamy do wspólnej zabawy. - Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą atrakcyjne nagrody pieniężne. Ten produkt ma prosty skład i klarowne zasady zabawy. Pysznie i na bogato to cykl loteryjny trwający od 13.06 do 7.08.2022 r. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić dowolny smak Maślanki Mrągowskiej, a paragon zarejestrować w formularzu na stronie loterii.

Nowa aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, silną kampanią w digitalu, w tym dedykowanym spotem TV oraz zaangażowaniem influencerów.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764