logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Racz Waść Wpaść” - nowa kampania marki Kasztelan

  PR 20.07.2020, przeczytano 3827 razy
ilustracja

Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”.  Dwa spoty TV prezentują wariant Kasztelan Jasne Pełne, znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki piwa Kasztelan. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_racz-wasc-wpasc_---nowa-kampania-marki-kasztelan,387824,artykul.html

20 lipca marka Kasztelan zaprezentuje nową platformę komunikacyjną „Racz Waść Wpaść”, która jest częścią kompleksowego rebrandingu marki. Kampania telewizyjna, składająca się z dwóch spotów, podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Nowością i osią komunikacji jest brand hero, Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc wizytówkę marki, stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.

- Postać Kasztelana jest „uzbrojona” w supermoce przenoszenia ludzi w świat biesiady. To postać zawadiacka i z humorem, która zachęca konsumentów do wyjścia z domu i zabawy w gronie innych ludzi.  Spoty to pierwsze odcinki z serii nowych perypetii Kasztelana. – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.

Kampania telewizyjna to kolejny etap działań wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku. W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej, a wariant Kasztelan Jasne Pełne trafił do ogólnopolskiej sprzedaży. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomi pojawią się materiały POS. Planowana jest także kampania OOH.

Nową szatę graficzną oraz identyfikację wizualną marki zaprojektowała agencja Dragon Rouge. Za nadzór kreatywny nad kampanią odpowiada agencja Brainbox, która również przygotowała koncepcję spotu. Wyreżyserował go Szymon Pawlik, a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wszystko wszystkim ale 3 osoby na koniu to masakra!!!! Nawet jedna.....strasznie żal mi koni!!!!!!!!

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764