logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Reklama dla klimatu” - specjalna oferta Gazeta.pl

  PR 14.09.2020, przeczytano 343 razy

„Reklama dla klimatu” to hasło specjalnej akcji portalu, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę prezentowane będą kampanie firm, które podejmują działania na rzecz środowiska. Kampanie reklamowe oferowane w ramach akcji będą emitowane w każdy piątek do końca listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_reklama-dla-klimatu_---specjalna-oferta-gazeta.pl,388418,artykul.html

- Środowisko i przyszłość naszej planety to kwestie bardzo ważne dla Gazeta.pl. Wierzymy, że wraz z naszymi czytelnikami i partnerami biznesowymi mamy do odegrania istotną rolę w zmienianiu świata. Dlatego zapraszamy wszystkich do skorzystania z niestandardowej oferty promującej ekologiczne wzorce – „Reklama dla klimatu” – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. - Naszą propozycję kierujemy do firm, które swoimi działaniami, postawą i strategią przyczyniają się do poprawy stanu środowiska – wprowadzają eko rozwiązania, promują eko nawyki czy szerzą świadomość ekologiczną wśród swoich pracowników lub odbiorców – dodaje.

Gazeta.pl oferuje przedsiębiorcom jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu w sekcji zielona.gazeta.pl. Całkowity koszt takich działań to symboliczna złotówka. Weryfikacją firm pod kątem spełnienia warunków akcji zajmie się powołana przez organizatora komisja, która wyłoni najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nowatorskie lub wyjątkowo efektywne przedsięwzięcia o charakterze ekologicznym, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

Reklamy będą emitowane w każdy piątek, czyli najbardziej zielony dzień w Gazeta.pl. W tym dniu tygodnia na portalu publikowane są treści z cyklu „Piątki dla klimatu”, dotyczące m.in. skutków katastrofy klimatycznej. Przygotowywany jest też specjalny, „Zielony newsletter”, a dzień zaczyna „Zielony Poranek”, czyli publicystyczna rozmowa wideo na żywo poświęcona klimatowi.

- Zdajemy sobie sprawę, że zaangażowanie w kwestie ekologicznie i dbanie o wspólne dobro nie polegają tylko na tworzeniu treści na ten temat, ale też na szeregu innych działań, które możemy podejmować jako medium. „Reklama dla klimatu” to ukłon w stronę firm, które wspierają środowisko - takie podmioty i postawy proekologiczne chcemy promować, a wkrótce, jako Gazeta.pl, będziemy podejmować kolejne, “zielone działania” – mówi Marzena Szkolak, dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl.

Zbieranie zgłoszeń od przedsiębiorców zainteresowanych skorzystaniem z oferty portalu trwa od 14 września do 6 listopada 2020 r. Emisje reklam będą dostępne od najbliższego piątku aż do końca listopada br.

Dodatkowo, w ramach akcji strona Biura Reklamy Gazeta.pl zmieniła swój dominujący kolor na zielony, a na jej stronie głównej pojawiła się nowa sekcja „Reklama dla klimatu”. Można tu znaleźć opis ekologicznych działań zespołu Gazeta.pl, podsumowanie redakcyjnych treści oraz prezentację standardowej oferty ekologicznej dla reklamodawców w formie cyklicznych akcji, jak i całkiem nowych inicjatyw. Oferta serwisu jest zbudowana tak, aby jak najlepiej spełniać potrzeby jego klientów, poszerzać horyzonty użytkowników i promować proekologiczne wzorce zachowań, również w biznesie.  

Akcja „Reklama dla klimatu” będzie promowana w kanałach własnych portalu i mediach branżowych.

Szczegóły oferty i regulamin dostępne są na stronie: www.reklama.gazeta.pl.

Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Redakcja od wielu lat w swoich treściach zwraca uwagę na ekologię, publikuje różnorodne cykle związane z ekologią, w tym m.in. „Piątki dla klimatu”, „Moto2030”, „Haps Zero Waste” czy „Ludzie w klimacie”. Gazeta.pl angażuje się także w ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”, a w 2019 r. zorganizowała akcję „Plaża bez peta”. Jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy” jest obietnica alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764