logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Reklama Dzieciom” po raz 27. w Telewizji Polskiej

  PR 15.11.2019, przeczytano 845 razy

W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców zebrano ponad 27 milionów złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_reklama-dzieciom_-po-raz-27.-w-telewizji-polskiej,384727,artykul.html

Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy w sposób szczególny myślimy o dzieciach, zwłaszcza tych potrzebujących. To właśnie z myślą o nich Telewizja Polska organizuje już po raz 27. akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”.

W poprzedniej edycji TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci. Zebrane pieniądze zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany 25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.

Więcej informacji na stronie www.reklamadzieciom.tvp.pl

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764