logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Remont w Prezencie” nową produkcją własną Telewizji WP

  PR 19.05.2020, przeczytano 157 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu 2020 zadebiutuje nowy program Telewizji WP. Ekipa „Remontu w prezencie” podczas wspólnego wyjazdu wypoczynkowego bliskich sobie osób zajmie się gruntowną metamorfozą wybranego pomieszczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_remont-w-prezencie_-nowa-produkcja-wlasna-telewizji-wp,387080,artykul.html

Wybrane w castingu osoby proszą o wyremontowanie pomieszczenia w domu ich najbliższych. Ostateczną decyzję podejmuje jednak architekt. Bliscy na czas prac ekipy pod czujnym okiem projektanta będą mogli relaksować się podczas tygodniowego wyjazdu. Miejsce docelowe zostanie wylosowane spośród polskich miejscowości turystycznych. Nikt z uczestników nie będzie wiedział, gdzie spędzi urlop.

– Programy o remontowaniu i urządzaniu wnętrz w naszej ramówce cieszą się ogromną popularnością. To idealny moment, by zaproponować widzom własny format, który stanowi nową jakość w tym obszarze. „Remont w prezencie” to nie tylko metamorfoza wybranego pomieszczenia, ale także idealna okazja dla bliskich osób, by odnowić relację, czy po prostu spędzić wspaniały czas podczas urlopu niespodzianki – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

W ramach cyklu powstanie 10 odcinków, w których udział weźmie 10 rodzin. Program poprowadzą Klaudia Halejcio, aktorka telewizyjna i filmowa oraz architekt Marcin Grzelewski. Nagrania rozpoczną się w czerwcu i będą odbywać się zgodnie z wytycznymi sanitarnymi. Start emisji programu zaplanowano na sierpień 2020 roku. Program powstaje we współpracy z markami holdingu Wirtualnej Polski: Wakacje.pl, homebook.pl oraz totalmoney.pl. Producentem jest Constantin Entertainment Polska.

Klaudia Halejcio to polska aktorka, która karierę zaczynała w wieku 4 lat. Występowała w licznych produkcjach filmowych i telewizyjnych, ostatnio brała udział w programie „Dance, dance, dance”. Regularnie gra również w Teatrze Komedia. Jej pasją jest design i urządzanie wnętrz.

Marcin Grzelewski to nagradzany architekt, który uprawnienia projektowe otrzymał w 2009 roku. Jest członkiem Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP. Ukończył Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, Nagoya University w Japonii oraz University of Strathclyde w Glasgow. Partner pracowni architektonicznej APA Wojciechowski. Miłośnik sportów motorowych i podróży, kierowca rajdowy, pasjonat nurkowania.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Stawiam dolary przeciw orzechom, że się nie uda.
Bo to WP, to nie może się udać.

avatar użytkownika
,

W rzeczywistości niczego byś nie postawił bo wielokrotnie już dowiodłeś, że Twoje fobie wobec WP nie wynikają z żadnych merytorycznych przesłanek - podobnie jak ocena ich sukcesów i porażek.  

avatar użytkownika
,

WP od bardzo długiego czasu nie ma żadnych sukcesów.
W zasadzie to nawet gdybanie o możliwych sukcesach WP jest jak kopanie leżącego.
  

brak ikonki
,

a jakie WP ma porażki? bo to chyba jeden z bardziej popularnych portali w PL i do tego dochodowy. Popularność + dochodowość w zupełności wystarcza do sukcesu.  

avatar użytkownika
,

No to jeśli twoim zdaniem jest popularny i fajny to chyba dobrze. Masz co czytać.
A jak się uprzesz, to zostaniesz widzem nr 1 Telewizji WP, co nie będzie trudne, bo jest ich w porywach kilkudziesięciu.
  

avatar użytkownika
,

Kolego Penguas, tolerujemy od dawna Twoje kąśliwe uwagi mimo że bywają mało merytoryczne, ale dopóki wypowiadasz się na tematy poruszane w komentowanych tekstach, mieści się to w akceptowalnych granicach. Personalne ataki nie mieszczą się w nich. Fikol zadał proste pytanie i wskazał na oczywiste, znane każdemu fakty podważające zasadność kampanii, jaką prowadzisz tutaj przeciwko temu wydawcy. Jeśli nie umiesz na to odpowiedzieć powstrzymaj się od zabierania głosu, zamiast obrażać uczestników dyskusji.  

avatar użytkownika
,

Być może kolega Fikol, jest społecznikiem, podpowiadającym wszystkim wokół, jak mogą swój biznes poprawić.
Ja za darmo mogę co najwyżej ogólnikowo obśmiać.

Za analizy się płaci. A tekst tupu, że mam na jakieś pytanie odpowiedzieć, bo ktoś je zadał, może działają na dzieci w podstawówce, ale w biznesie budzą raczej uśmiech politowania.
  

avatar użytkownika
,

Nikt Cię nie prosi o żadne wypowiedzi - przeciwnie. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, oszczędź nam swoich obraźliwych uwag personalnych.  

avatar użytkownika
,

Ale ja Cię nie pytam o pozwolenie czy mogę komentować.

Nie pasuje, że ludzie komentują niezgodnie z twoim ograniczonym światopoglądem, wyłącz komentowanie pod śmieciowymi publikacjami, które nazywasz PR.
  

Najnowsze w tym dziale

Akcja charytatywna i niezwykła książka „Nadzieja” – polscy pisarze z pomocą dla seniorów w czasach pandemii
Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Joanna Bator, Mariusz Szczygieł, Andrzej Stasiuk, Magdalena Grzebałkowska i inni autorzy wraz z Wydawnictwem Agora w ramach akcji charytatywnej „Nadzieja” tworzą książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów podczas pandemii i po jej zakończeniu....
Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z...
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co...
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. Jednocześnie Grupa zredukowała stratę netto o 1,2 mln zł do -0,1 mln zł.
Inicjatywa wydawnictwa Kukbuk wspierająca lokalny biznes
Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764