logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rethinking possibilites” – Konica Minolta na Virtual.drupa 2021

  PR 16.04.2021, przeczytano 897 razy

Podczas internetowych targów virtual.drupa (odbywających się w dniach 20-23 kwietnia br.) Konica Minolta, we współpracy ze swoimi partnerami i klientami, zademonstruje szereg rozwiązań ze swojego bogatego portfolio. Obecność firmy na tym wirtualnym wydarzeniu, przebiegająca pod hasłem „Rethinking possibilites”, będzie uwzględniać takie obszary jej działania jak druk inkjetowy, druk produkcyjny, uszlachetnianie, druk etykiet i opakowań, czy laserowe wycinanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rethinking-possibilites_-%E2%80%93-konica-minolta-na-virtual.drupa-2021,391075,artykul.html

Głównym przesłaniem Konica Minolta będzie „przekraczanie granic”, poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i pełne wykorzystanie potencjału tkwiącego w druku. Firma będzie się koncentrować na wspieraniu klientów w realizowanej przez nich transformacji cyfrowej.

Zautomatyzowany cyfrowy druk produkcyjny” – sesja online odbywająca się 21 kwietnia o godzinie 10.40 będzie poświęcona oprogramowaniu i urządzeniom Konica Minolta w kontekście usprawnienia przepływu prac w drukarni. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się: oprogramowanie AccurioPro Flux, AccurioPro Dashboard oraz bazujące na technice tonerowej urządzenia arkuszowe AccurioPress C4080 i AccurioPress C14000, wzbogacone o różne systemy wykańczania oferowane przez Konica Minolta.

Główną atrakcją sesji zaplanowanej na 22 kwietnia na godz. 10.00 będzie wielokolorowa maszyna inkjetowa AccurioJet KM-1e LED UV (następca modelu AccurioJet KM-1), zapewniająca – jak podkreśla Konica Minolta – wysoką jakość druku z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii dostępnej na rynku.

Podczas sesji odbywającej się 22 kwietnia o godz. 11:20 zaprezentowane zostaną zalety i bogate możliwości urządzenia do uszlachetnień – MGI JetVarnish 3D, oferowanego w różnych wariantach – od modelu entry level do rozbudowanej wersji w formacie B1.

Kolejnego dnia targów – 23 kwietnia o godz. 10:00 będzie miała miejsce sesja poświęcona cyfrowemu systemowi do laserowego wycinania – MOTIONCUTTER.

Ciesząca się niesłabnącą popularnością na całym świecie tonerowa maszyna etykietowa AccurioLabel 230 oraz najnowsze urządzenie do  druku opakowań z tektury falistej – PKG-675i – będą „gwiazdami” sesji poświęconej produkcji opakowań i etykiet, zaplanowanej na 23 kwietnia na godz. 11:20.

Źródło: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764