logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!” - kampania RMF FM

  PR 10.06.2025, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa, letnia kampania RMF FM, lidera polskiego rynku radiowego. W „RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!” tym razem zobaczyć można gwiazdy młodego pokolenia stacji: Olę Filipek, Mateusza Opyrchała i Pawła Jawora. Kampania potrwa do końca lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rmf-fm-najlepsza-muzyka-%E2%80%93-daj-glosniej%21_---kampania-rmf-fm,409207,artykul.html

Najnowsza kampania RMF FM zagościła już na ekranach telewizorów, w Internecie oraz w przestrzeni outdoorowej. Centralnym elementem spotu reklamowego jest najnowszy hit Ed’a Sheerana – „Azizam”, który zdominował polskie stacje radiowe i stał się jednym z najczęściej granych utworów w kraju.

W reklamie wystąpili prezenterzy RMF FM – Ola Filipek, Mateusz Opyrchał i Paweł Jawor, którzy razem z muzyką Sheerana tworzą energiczne tło dla wyjątkowej atmosfery, jaką RMF FM na co dzień kreuje dla swoich słuchaczy. Kampania jest odpowiedzią na nieustannie rosnącą popularność stacji (ponad 30% udziału w czasie słuchania według ostatniej fali badań słuchalności radia w Polsce RadioTrack) oraz podkreśleniem sentymentalnej więzi, jaką RMF FM wytworzyło przez lata ze swoimi słuchaczami.

Produkcję reklamy zrealizowała agencja HIGHNOON.PL, natomiast koncepcję kreatywną przygotowali specjaliści z RMF FM. Za planowanie mediów odpowiadają z kolei zespoły RMF FM oraz Mindshare. Kampania potrwa do końca lipca 2025 roku.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
Jak internet pomógł zrozumieć emocje wyborców?
Kampania prezydencka dobiegła końca, a razem z nią zamyka się wyjątkowy projekt analityczny „Kto Wygra Wybory 2025?”, realizowany przez SentiOne, SEC Newgate CEE, Uniwersytet Civitas oraz kolektyw Res Futura. Zwieńczeniem ostatnich dwóch miesięcy analiz jest raport, który nie tylko podsumowuje cyfrową kampanię, ale przede wszystkim stawia pytanie o miejsce internetu w...
Festiwalowe Lato w Esce ROCK
Na antenie Eski ROCK rozpoczęła się akcja „Festiwalowe Lato”, w ramach której stacja będzie rozdawać słuchaczom bilety i karnety na największe i najbardziej znane rockowe festiwale i koncerty. Łącznie do wygrania będą wejściówki na blisko 30 wydarzeń, podczas których wystąpią takie gwiazdy jak Acid Drinkers, Sting, Iggy Pop i Kult.
Sieć kin Helios nawiązuje strategiczną współpracę z IMAX
Helios, największa sieć kin w Polsce, rozpoczyna współpracę z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX EXPERIENCE – uznawanym za najbardziej zaawansowaną technologicznie formę projekcji kinowej na świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764