logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV

  PR 20.05.2019, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_roadshow---wrappingowa-dawka-emocji%21_---edycja-iv,382534,artykul.html

Warsztaty, podobnie jak dotychczas, poprowadzi Rafał Żmuda, ceryfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center, jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Człowiek z ogromną pasją i talentem, który uwielbia się dzielić swoim doświadczeniem! Tym razem, z uwagi na duże zainteresowanie tematyką przyciemniania szyb, jeden dzień warsztatów poświęcimy tylko tej tematyce.

Podczas warsztatów 3M Road Show - 12 czerwca - w zakresie CAR WINDOW TINT, Rafał Żmuda pokaże uczestnikom jak bezinwazyjnie przyciemnić szyby wykorzystując do tego folie z serii 3M Black Shade, o różnym stopniu przyciemniania, a także przeciwsłoneczną folię 3M FX-ST. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego ta metoda daje większe możliwości oraz skraca czas aplikacji. Poznają sposoby cięcia na szkle, aplikowania na bocznych szybach bez ich demontażu, a także zasady i triki aplikowania folii na zaokrąglonych elementach szyb.

Z kolei zakres szkolenia CAR DESIGN & WRAPPING obejmować będzie poznanie produktów, narzędzi oraz metod oklejania i stylizacji samochodów. Pracować będziemy na foliach do zmiany koloru auta 3M Wrap Film s.1080 oraz wylewanej, folii graficznej 3M Wrap Print s. IJ 180mC. Uczestnicy będą mieli okazję poznać zastosowanie innowacyjnej, odblaskowej, wylewanej folii do druku 3M Scotchlite Print Wrap Film 780mC-10R. Nie zabraknie emocji i rywalizacji konkursowej oraz wyjątkowych nagród dla Uczestników!

Harmonogram:

zakres tematyczny: CAR DESIGN & WRAPPING:

  • 10.06.2019 - Poznań – Krzesiny, oddział Integart, ul. Tarnowska 10c
  • 11.06.2019 - Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117
  • 13.06.2019 - Katowice, ul. Wojska Polskiego 2

zakres tematyczny: CAR WINDOW TINT:

  • 12.06.2019 – Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117

Koszt uczestnictwa w warsztatach:

  • warsztaty CAR DESIGN & WRAPPING: 229,00 zł netto/os
  • warsztaty CAR WINDOW TINT: 149,00 zł netto/os

Agenda warsztatów:

  • 09:00 - 09:15 - przywitanie Uczestników
  • 09:15 - 10:30 - panel prezentacyjny: Innowacyjne rozwiązania marki 3M dla rynku automotive oraz The Wrap Center – centrum szkoleniowo – egzaminacyjne Rafał Żmuda
  • 10:30 - 10:45 - przerwa kawowa
  • 10:45 - 16:45 – panel praktyczny - warsztaty
  • 14:00 - 14:30 - lunch
  • 16:45 - 17:00 - zakończenie i wręczenie Dyplomów

Uczestników obowiązuje rejestracja online, maksymalna ilość osób z jednej firmy: 2. Zapraszamy do rejestracji. Uwaga: zgłoszenie nie jest gwarancją uczestnictwa w warsztatach. Do zobaczenia.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764