logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV

  PR 20.05.2019, przeczytano 289 razy
ilustracjastrzałka

Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_roadshow---wrappingowa-dawka-emocji%21_---edycja-iv,382534,artykul.html

Warsztaty, podobnie jak dotychczas, poprowadzi Rafał Żmuda, ceryfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center, jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Człowiek z ogromną pasją i talentem, który uwielbia się dzielić swoim doświadczeniem! Tym razem, z uwagi na duże zainteresowanie tematyką przyciemniania szyb, jeden dzień warsztatów poświęcimy tylko tej tematyce.

Podczas warsztatów 3M Road Show - 12 czerwca - w zakresie CAR WINDOW TINT, Rafał Żmuda pokaże uczestnikom jak bezinwazyjnie przyciemnić szyby wykorzystując do tego folie z serii 3M Black Shade, o różnym stopniu przyciemniania, a także przeciwsłoneczną folię 3M FX-ST. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego ta metoda daje większe możliwości oraz skraca czas aplikacji. Poznają sposoby cięcia na szkle, aplikowania na bocznych szybach bez ich demontażu, a także zasady i triki aplikowania folii na zaokrąglonych elementach szyb.

Z kolei zakres szkolenia CAR DESIGN & WRAPPING obejmować będzie poznanie produktów, narzędzi oraz metod oklejania i stylizacji samochodów. Pracować będziemy na foliach do zmiany koloru auta 3M Wrap Film s.1080 oraz wylewanej, folii graficznej 3M Wrap Print s. IJ 180mC. Uczestnicy będą mieli okazję poznać zastosowanie innowacyjnej, odblaskowej, wylewanej folii do druku 3M Scotchlite Print Wrap Film 780mC-10R. Nie zabraknie emocji i rywalizacji konkursowej oraz wyjątkowych nagród dla Uczestników!

Harmonogram:

zakres tematyczny: CAR DESIGN & WRAPPING:

  • 10.06.2019 - Poznań – Krzesiny, oddział Integart, ul. Tarnowska 10c
  • 11.06.2019 - Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117
  • 13.06.2019 - Katowice, ul. Wojska Polskiego 2

zakres tematyczny: CAR WINDOW TINT:

  • 12.06.2019 – Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117

Koszt uczestnictwa w warsztatach:

  • warsztaty CAR DESIGN & WRAPPING: 229,00 zł netto/os
  • warsztaty CAR WINDOW TINT: 149,00 zł netto/os

Agenda warsztatów:

  • 09:00 - 09:15 - przywitanie Uczestników
  • 09:15 - 10:30 - panel prezentacyjny: Innowacyjne rozwiązania marki 3M dla rynku automotive oraz The Wrap Center – centrum szkoleniowo – egzaminacyjne Rafał Żmuda
  • 10:30 - 10:45 - przerwa kawowa
  • 10:45 - 16:45 – panel praktyczny - warsztaty
  • 14:00 - 14:30 - lunch
  • 16:45 - 17:00 - zakończenie i wręczenie Dyplomów

Uczestników obowiązuje rejestracja online, maksymalna ilość osób z jednej firmy: 2. Zapraszamy do rejestracji. Uwaga: zgłoszenie nie jest gwarancją uczestnictwa w warsztatach. Do zobaczenia.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
„Mamy energię do zmian” – ruszyła rozśpiewana kampania wizerunkowa PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”.
Maciej Dowbor w kampanii Trzymaj Pion
Zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania kolejnego odcinka podcastu i videocastu Trzymaj Pion. Tym razem z gościnnym udziałem Macieja Dowbora – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i taty dwóch córek w szczerej rozmowie z blogerką, socjolożką i ambasadorką kampanii Trzymaj Pion – Natalią „Nishką” Tur. W szczerej rozmowie nasz gość opowiada...
Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium
W poniedziałek 18 listopada rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764