logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV

  PR 20.05.2019, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_roadshow---wrappingowa-dawka-emocji%21_---edycja-iv,382534,artykul.html

Warsztaty, podobnie jak dotychczas, poprowadzi Rafał Żmuda, ceryfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center, jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Człowiek z ogromną pasją i talentem, który uwielbia się dzielić swoim doświadczeniem! Tym razem, z uwagi na duże zainteresowanie tematyką przyciemniania szyb, jeden dzień warsztatów poświęcimy tylko tej tematyce.

Podczas warsztatów 3M Road Show - 12 czerwca - w zakresie CAR WINDOW TINT, Rafał Żmuda pokaże uczestnikom jak bezinwazyjnie przyciemnić szyby wykorzystując do tego folie z serii 3M Black Shade, o różnym stopniu przyciemniania, a także przeciwsłoneczną folię 3M FX-ST. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego ta metoda daje większe możliwości oraz skraca czas aplikacji. Poznają sposoby cięcia na szkle, aplikowania na bocznych szybach bez ich demontażu, a także zasady i triki aplikowania folii na zaokrąglonych elementach szyb.

Z kolei zakres szkolenia CAR DESIGN & WRAPPING obejmować będzie poznanie produktów, narzędzi oraz metod oklejania i stylizacji samochodów. Pracować będziemy na foliach do zmiany koloru auta 3M Wrap Film s.1080 oraz wylewanej, folii graficznej 3M Wrap Print s. IJ 180mC. Uczestnicy będą mieli okazję poznać zastosowanie innowacyjnej, odblaskowej, wylewanej folii do druku 3M Scotchlite Print Wrap Film 780mC-10R. Nie zabraknie emocji i rywalizacji konkursowej oraz wyjątkowych nagród dla Uczestników!

Harmonogram:

zakres tematyczny: CAR DESIGN & WRAPPING:

  • 10.06.2019 - Poznań – Krzesiny, oddział Integart, ul. Tarnowska 10c
  • 11.06.2019 - Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117
  • 13.06.2019 - Katowice, ul. Wojska Polskiego 2

zakres tematyczny: CAR WINDOW TINT:

  • 12.06.2019 – Wrocław, siedziba APPLYE, ul. Kiełczowska 117

Koszt uczestnictwa w warsztatach:

  • warsztaty CAR DESIGN & WRAPPING: 229,00 zł netto/os
  • warsztaty CAR WINDOW TINT: 149,00 zł netto/os

Agenda warsztatów:

  • 09:00 - 09:15 - przywitanie Uczestników
  • 09:15 - 10:30 - panel prezentacyjny: Innowacyjne rozwiązania marki 3M dla rynku automotive oraz The Wrap Center – centrum szkoleniowo – egzaminacyjne Rafał Żmuda
  • 10:30 - 10:45 - przerwa kawowa
  • 10:45 - 16:45 – panel praktyczny - warsztaty
  • 14:00 - 14:30 - lunch
  • 16:45 - 17:00 - zakończenie i wręczenie Dyplomów

Uczestników obowiązuje rejestracja online, maksymalna ilość osób z jednej firmy: 2. Zapraszamy do rejestracji. Uwaga: zgłoszenie nie jest gwarancją uczestnictwa w warsztatach. Do zobaczenia.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764