
ING Bank Śląski - jako sponsor akcji Motokino - zaprasza na pokazy plenerowe nad morzem i w Polsce centralnej. To element kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której bank pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy - tylko czasami w innej formule. Jak robić swoje to z pasją, a łatwiej robić swoje gdy ma się ogarnięte finanse.
W ramach akcji Motokino, zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi a dźwięk będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. W jednym seansie - w zależności od lokalizacji - udział wziąć może nawet do 600 samochodów. To bezpieczny sposób na letnie aktywności. Akcja potrwa do 12 września br.
ING Bank Śląski będzie obecny w Motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30’ wizerunkowym spotem kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”:
W TV kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. W 15’ spotach, ING promuje aplikację Moje ING, która podpowiada jak ogarnąć finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje:
Budżet - dzięki niemu klienci mogą śledzić swoje miesięczne wydatki a aplikacja podpowiada im na jakim są etapie wykorzystania budżetu. Spot „Budżet”:
Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu - ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Spot „Podgląd kont z różnych banków”:
- Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”
- Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.
- Narzędzia: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds – start 27 czerwca 2020 r. social media, oddziały, DM.
- Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
- Media: MullenLowe MediaHub
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.