logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Robimy swoje, tylko inaczej” w Motokinie z ING

  PR 29.06.2020, przeczytano 305 razy
ilustracja

ING Bank Śląski - jako sponsor akcji Motokino - zaprasza na pokazy plenerowe nad morzem i w Polsce centralnej. To element kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której bank pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy - tylko czasami w innej formule. Jak robić swoje to z pasją, a łatwiej robić swoje gdy ma się ogarnięte finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_robimy-swoje%2C-tylko-inaczej_-w-motokinie-z-ing,387598,artykul.html

W ramach akcji Motokino, zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi a dźwięk będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. W jednym seansie - w zależności od lokalizacji - udział wziąć może nawet do 600 samochodów. To bezpieczny sposób na letnie aktywności. Akcja potrwa do 12 września br.

ING Bank Śląski będzie obecny w Motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30’ wizerunkowym spotem kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”:

W TV kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. W 15’ spotach, ING promuje aplikację Moje ING, która podpowiada jak ogarnąć finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje:

Budżet - dzięki niemu klienci mogą śledzić swoje miesięczne wydatki a aplikacja podpowiada im na jakim są etapie wykorzystania budżetu. Spot „Budżet”:

Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu - ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Spot „Podgląd kont z różnych banków”:

  • Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds – start 27 czerwca 2020 r. social media, oddziały, DM.
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764