logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Robimy swoje, tylko inaczej” w Motokinie z ING

  PR 29.06.2020, przeczytano 490 razy
ilustracja

ING Bank Śląski - jako sponsor akcji Motokino - zaprasza na pokazy plenerowe nad morzem i w Polsce centralnej. To element kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której bank pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy - tylko czasami w innej formule. Jak robić swoje to z pasją, a łatwiej robić swoje gdy ma się ogarnięte finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_robimy-swoje%2C-tylko-inaczej_-w-motokinie-z-ing,387598,artykul.html

W ramach akcji Motokino, zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi a dźwięk będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. W jednym seansie - w zależności od lokalizacji - udział wziąć może nawet do 600 samochodów. To bezpieczny sposób na letnie aktywności. Akcja potrwa do 12 września br.

ING Bank Śląski będzie obecny w Motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30’ wizerunkowym spotem kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”:

W TV kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. W 15’ spotach, ING promuje aplikację Moje ING, która podpowiada jak ogarnąć finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje:

Budżet - dzięki niemu klienci mogą śledzić swoje miesięczne wydatki a aplikacja podpowiada im na jakim są etapie wykorzystania budżetu. Spot „Budżet”:

Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu - ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Spot „Podgląd kont z różnych banków”:

  • Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds – start 27 czerwca 2020 r. social media, oddziały, DM.
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną
Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.
Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac
Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Agencja Formup odpowiedzialna za globalną promocję gry od 11 bit studios
Agencja FormUp będzie odpowiedzialna za promocję wydanej przez 11 bit studios gry Moonlighter. Znana do tej pory z konsoli i PC produkcja zadebiutowała na platformie iOS i od wczoraj jest dostępna w App Store.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764