logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi” - kampania marki Polifoska

  PR 09.11.2017, przeczytano 1366 razy
ilustracjastrzałka

15 października ruszyła kampania marki POLIFOSKA realizowana pod hasłem „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi”. Za koncept kreatywny i jej realizację dla Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A odpowiada Agencja S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rolnik-%E2%80%93-najwazniejszy-czlowiek-na-ziemi_---kampania-marki-polifoska,34424,artykul.html

Agencja S4 nawiązała współpracę z Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. na mocy wygranego przetargu na opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizację 2 kampanii promujących markę POLIFOSKA na jesieni 2017 oraz wiosnę 2018.

Trwająca od niedawna kampania jest pierwszą odsłoną projektu zrealizowanego przez S4. Na jej użytek agencja przygotowała spot radiowy i telewizyjny, reklamy prasowe i kampanię w Internecie. S4 odpowiadało także za przygotowanie alternatywnej mapy Google, na której rolnicy mogą oznaczać swoje pole i pochwalić się swoimi plonami – można ją znaleźć pod adresem www.najwazniejszynaziemi.polifoska.pl. Kampania pojawiła się w TVP, stacjach radiowych, prasie lokalnej oraz w Internecie.

Za realizację projektu odpowiadał w S4 zespół projektowy w składzie: Magdalena Czaczkowska, Łukasz Skotnicki, Elżbieta Łapczyńska, Agnieszka Meder.

Za koordynację prac po stronie Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. odpowiadała Kornelia Przygoda – kierownik działu marketingu.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764