logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” w kampanii Viva!mobile

  PR 18.02.2020, przeczytano 1001 razy
ilustracja

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rozmawiaj-jak-zawsze.-pomagaj-jak-nigdy_-w-kampanii-viva%21mobile,385733,artykul.html

W ramach kampanii, Fundacja Viva postanowiła promować swoją ideę, czyli pośrednie wspieranie prowadzonej przez nią działalności charytatywnej i edukacyjnej w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym lub okrutnie traktowanym. W Viva! Mobile – oprócz rozmów, SMS-ów, MMS-ów bez limitu w kraju, są różnorodne pakiety internetu oraz karty internetu mobilnego. 30% kwoty comiesięcznego abonamentu, jaki płacą klienci sieci komórkowej zasila konto Fundacji.  

- Projekt ruszył we wrześniu i jesteśmy dopiero na początku naszej drogi.  Do tej pory udało nam się pozyskać wielu abonentów sieci Viva! Mobile. Naszym celem jest pokazanie ludziom, że mogą pomagać, działając jak dotychczas. Aktualnie każdy z nas posiada jeden lub dwa numery u swojego operatora, ale do tej pory pieniądze z abonamentu nie trafiały tam, gdzie mogły naprawdę pomóc, były jedynie comiesięcznym obowiązkiem i „zwykłą” opłatą za rachunek. – mówi Cezary Wyszyński, Prezes Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!

ilustracjastrzałka

Za stworzenie koncepcji działań oraz ich realizację odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampanię „Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” promują dwie linie graficzne. Każda ma celu pokazanie ludzkich emocji oraz więzi jaka łączy nas ze zwierzętami. Pierwsza odwołuję się wprost do hasła kampanii, natomiast druga do hasztagu: #PomocBezLimitu. Działania będą prowadzone w Internecie organicznie. Kampania obejmie swoim zasięgiem Facebooka oraz grupy tematyczne. Partnerem fundacji jest Next Mobile - operator umożliwiający tworzenie własnych, spersonalizowanych sieci komórkowych, który odpowiada za realizację wszystkich elementów funkcjonowania Viva!Mobile: począwszy od stworzenia elementów brandingu sieci, poprzez integrację z naszym systemem, stworzenie dokumentów dla Abonentów, uruchomienie Biura Obsługi Klienta, a także prowadzenie działań marketingowo-sprzedażowe.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem  jest możliwość nawiązania współpracy również z innymi fundacjami w Polsce, które dzięki stworzeniu własnej sieci komórkowej miałyby takie same szanse jak Fundacja Viva! na otrzymywanie stałego wsparcia poprzez nowy kanał, jakim jest oferta mobilna. Chcemy utorować drogę, aby każdy nasz kolejny partner mógł rozwijać pomysł według własnych potrzeb i wizji. – mówi Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.

Źródło: Viva!Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764