logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” w kampanii Viva!mobile

  PR 18.02.2020, przeczytano 1000 razy
ilustracja

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rozmawiaj-jak-zawsze.-pomagaj-jak-nigdy_-w-kampanii-viva%21mobile,385733,artykul.html

W ramach kampanii, Fundacja Viva postanowiła promować swoją ideę, czyli pośrednie wspieranie prowadzonej przez nią działalności charytatywnej i edukacyjnej w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym lub okrutnie traktowanym. W Viva! Mobile – oprócz rozmów, SMS-ów, MMS-ów bez limitu w kraju, są różnorodne pakiety internetu oraz karty internetu mobilnego. 30% kwoty comiesięcznego abonamentu, jaki płacą klienci sieci komórkowej zasila konto Fundacji.  

- Projekt ruszył we wrześniu i jesteśmy dopiero na początku naszej drogi.  Do tej pory udało nam się pozyskać wielu abonentów sieci Viva! Mobile. Naszym celem jest pokazanie ludziom, że mogą pomagać, działając jak dotychczas. Aktualnie każdy z nas posiada jeden lub dwa numery u swojego operatora, ale do tej pory pieniądze z abonamentu nie trafiały tam, gdzie mogły naprawdę pomóc, były jedynie comiesięcznym obowiązkiem i „zwykłą” opłatą za rachunek. – mówi Cezary Wyszyński, Prezes Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!

ilustracjastrzałka

Za stworzenie koncepcji działań oraz ich realizację odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampanię „Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” promują dwie linie graficzne. Każda ma celu pokazanie ludzkich emocji oraz więzi jaka łączy nas ze zwierzętami. Pierwsza odwołuję się wprost do hasła kampanii, natomiast druga do hasztagu: #PomocBezLimitu. Działania będą prowadzone w Internecie organicznie. Kampania obejmie swoim zasięgiem Facebooka oraz grupy tematyczne. Partnerem fundacji jest Next Mobile - operator umożliwiający tworzenie własnych, spersonalizowanych sieci komórkowych, który odpowiada za realizację wszystkich elementów funkcjonowania Viva!Mobile: począwszy od stworzenia elementów brandingu sieci, poprzez integrację z naszym systemem, stworzenie dokumentów dla Abonentów, uruchomienie Biura Obsługi Klienta, a także prowadzenie działań marketingowo-sprzedażowe.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem  jest możliwość nawiązania współpracy również z innymi fundacjami w Polsce, które dzięki stworzeniu własnej sieci komórkowej miałyby takie same szanse jak Fundacja Viva! na otrzymywanie stałego wsparcia poprzez nowy kanał, jakim jest oferta mobilna. Chcemy utorować drogę, aby każdy nasz kolejny partner mógł rozwijać pomysł według własnych potrzeb i wizji. – mówi Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.

Źródło: Viva!Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764