logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rozmowy o przyszłości” - nowy program w Onecie

  PR 04.01.2019, przeczytano 679 razy

Onet rozpoczął emisję nowego programu pt. „Rozmowy o przyszłości”, cyklu spotkań z polskimi i światowymi pisarzami oraz intelektualistami. 7-odcinkowy program realizuje Festiwal Conrada w Krakowie i Dział Kultury Onetu, a jego autorami oraz prowadzącymi są: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura oraz Grzegorz Jankowicz, Grzegorz Jankowicz,dyrektor programowy Festiwalu Conrada. Program będzie można oglądać w każdy wtorek i sobotę o godz. 20.00 na Onet.pl oraz na vod.pl (on demand), a także na YouTube i Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rozmowy-o-przyszlosci_---nowy-program-w-onecie,380686,artykul.html

W „Rozmowach o przyszłości” prowadzący rozmawiają z gośćmi krakowskiego festiwalu literatury.

–  Czas przyspieszył, przyszłość rodzi się na naszych oczach. Gorące pytania: czy grozi nam katastrofa ekologiczna, kto i na jakich zasadach będzie mógł ingerować w nasze geny, co z demokracją i wolnością w świecie big data rozpalają wyobraźnię naukowców, padają codziennych rozmowach. W „Rozmowach o przyszłości” postanowiliśmy zapytać pisarzy i pisarki, intelektualistów, reporterów o zagrożenia, osobiste lęki, ale i nadzieje związane m.in z rozwojem technologii, sztuczną inteligencją, wydłużającym się życiem, możliwością ingerowania w nasze geny. Powstał unikalny katalog wyzwań, lęków i projektów przyszłości, a także unikalny w polskim internecie zapis wideo spotkań z gwiazdami literatury i humanistyki – mówi Katarzyna Janowska, autorka i prowadząca program „Rozmowy o przyszłości”.

W pierwszym odcinku „Rozmów o przyszłości” można było obejrzeć rozmowę z Olgą Tokarczuk o ekologii, roli kobiet i metafizyce przyszłości.

W kolejnych odcinkach autorzy programu „Rozmowy o przyszłości” spotkają się z Grzegorzem Lindenbergiem, socjologiem, autorem książki „Ludzkość poprawiona”, hinduską pisarką i działaczką społeczną Arundhati Roy, Martin Caparrosem, argentyńskim dziennikarzem i prozaikiem, autorem reportażu-eseju „Głód”, Jackiem Dukajem prozaikiem i eseistą, Maciejem Zarembą, dziennikarzem polskiego pochodzenia mieszkającym w Szwecji na temat społeczeństwa idealnego, które próbowano stworzyć w Szwecji oraz profesorem Bogdanem de Barbaroo tym czy możliwa jest miłość na całe życie i jak będą wyglądały związki i rodziny, gdy będziemy żyć ponad sto lat.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764