Październik jest miesiącem świadomości raka piersi oraz szyjki macicy, dlatego również w tym roku More Bananas, razem z fundacją ‘Go Healthy Girl’, na różne sposoby przypomina o tym, jak ważna jest profilaktyka.
Kampania fundacji ‘Go Healthy Girl’, ma na celu zwrócenie uwagi na problematykę zachorowań na wirusa HPV, a w konsekwencji - raka szyjki macicy, poruszenie tematu dbania o mięśnie dna miednicy oraz podkreślenia znaczenia higieny i komfortu psychicznego w życiu codziennym.
- 14 października o 10:00 zapraszamy na webinar z fundacją ‘Go Healthy Girl’. Podczas webinaru przedstawimy profilaktyczne ‘must have’ każdej z nas. Będzie mowa o tym, jak często realizować badania profilaktyczne (i dlaczego nie raz na 3 lata), czym jest badanie cytologiczne i co właściwie weryfikuje? Wyjaśnimy, czym się różnią cytologia na szkiełko od cytologii płynnej? Jak się przygotować i na czym konkretnie polega USG piersi, mammografia i samobadanie piersi? Jak i kiedy je realizować, a także, dlaczego nie zawsze u ginekologa? Dlaczego aktywność fizyczna obniża ryzyko zachorowania na raka piersi o 20%? Jakie inne badania powinnyśmy wykonać w ciągu roku ? Ponadto w naszej agencji wprowadzamy od października dodatkowy dzień urlopu dla osób menstruujących, a do końca roku każda z nich będzie mieć możliwość wyjścia na badanie USG piersi w godzinach pracy - mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
Cały dochód z ebooków i kursów w sklepie More Bananas w dniach od 7 do 14 października zostanie przeznaczony na potrzeby Fundacji. Webinar odbędzie się na zamkniętej grupie Facebookowej. W listopadzie agencja rozpocznie kolejne działania, promujące zagadnienia profilaktyki mężczyzn w ramach akcji Movember.
Źródło: More Bananas