logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Różowy październik” w More Bananas

  PR 07.10.2021, przeczytano 228 razy

Październik jest miesiącem świadomości raka piersi oraz szyjki macicy, dlatego również w tym roku More Bananas, razem z fundacją ‘Go Healthy Girl’, na różne sposoby przypomina o tym, jak ważna jest profilaktyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rozowy-pazdziernik_-w-more-bananas,393277,artykul.html

Kampania fundacji ‘Go Healthy Girl’, ma na celu zwrócenie uwagi na problematykę zachorowań na wirusa HPV, a w konsekwencji - raka szyjki macicy, poruszenie tematu dbania o mięśnie dna miednicy oraz podkreślenia znaczenia higieny i komfortu psychicznego w życiu codziennym.

- 14 października o 10:00 zapraszamy na webinar z fundacją ‘Go Healthy Girl’. Podczas webinaru przedstawimy profilaktyczne ‘must have’ każdej z nas. Będzie mowa o tym, jak często realizować badania profilaktyczne (i dlaczego nie raz na 3 lata), czym jest badanie cytologiczne i co właściwie weryfikuje? Wyjaśnimy, czym się różnią cytologia na szkiełko od cytologii płynnej? Jak się przygotować i na czym konkretnie polega USG piersi, mammografia i samobadanie piersi? Jak i kiedy je realizować, a także, dlaczego nie zawsze u ginekologa? Dlaczego aktywność fizyczna obniża ryzyko zachorowania na raka piersi o 20%? Jakie inne badania powinnyśmy wykonać w ciągu roku ? Ponadto w naszej agencji wprowadzamy od października dodatkowy dzień urlopu dla osób menstruujących, a do końca roku każda z nich będzie mieć możliwość wyjścia na badanie USG piersi w godzinach pracy - mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.

Cały dochód z ebooków i kursów w sklepie More Bananas w dniach od 7 do 14 października zostanie przeznaczony na potrzeby Fundacji. Webinar odbędzie się na zamkniętej grupie Facebookowej. W listopadzie agencja rozpocznie kolejne działania, promujące zagadnienia profilaktyki mężczyzn w ramach akcji Movember.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764