Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited.
Najważniejszą postacią reklam jest powolny i sympatyczny Leniwiec, a hasłem - „Rozpraw się z leniwcem w sobie”.
- Tworzeniu kampanii towarzyszy bardzo odważna i wyrazista idea. Leniwiec to personifikacja problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii, a na te problemy odpowiadają wszystkie produkty marki Bodymax, czyli eksperta od zdrowej energii. W reklamie w humorystyczny sposób pokazujemy, że czasem każdy z nas czuje się, jakby był leniwcem. Nie lubimy tego w sobie, bo bycie leniwcem zawsze kończy się dla nas kiepsko (zawalone egzaminy, słabe wyniki w pracy, spóźnianie się do pracy, roztargnienie), dlatego chcemy coś z tym zrobić i zwalczyć leniwca w sobie – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.
- To najważniejsza od 20 lat kampania naszej marki, która związana jest z nową koncepcją jej rozwoju, a co za tym idzie wprowadzeniem na rynek innowacyjnych wariantów produktów Bodymax skierowanych do nowych grup docelowych. A są nimi m.in. osoby młode, aktywne, które chcą poprawić pamięć i koncentrację, wspomóc układ nerwowy, ale również zadbać wygląd skóry i włosów - informuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.
W pierwszym, digitalowym etapie kampanii, która ruszyła z początkiem czerwca, zaprezentowane zostaną nowe suplementy diety: Żelazna Kondycja (pomaga w transporcie tlenu w organizmie i wspomaga metabolizm energetyczny), Siła Piękna (poprawia wygląd skóry i włosów), Świeży Umysł (wspomaga układ nerwowy i zmniejsza uczucie zmęczenia), Przepływ energii (przywraca energię i zmniejsza uczucie zmęczenia) i Pełna Koncentracja (wspomaga układ nerwowy i wpływa na sprawność umysłu). Nowością jest również rozpuszczalna forma tabletek, a także design opakowań. Wprowadzono też nowy headline marki „By umysł i ciało chciało”
Historie o leniwcach w nas będą obecne w portalach społecznościowych: You Tube oraz na Facebooku. Natomiast kolejne odsłony kampanii pojawią się jesienią.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.