logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” z Bodymax

  PR 09.07.2020, przeczytano 869 razy

Ruszył kolejny etap nowej kampanii reklamowej marki Bodymax – konkurs na Instagramie. Leniwiec w roli głównej to pomysł agencji CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_-z-bodymax,387714,artykul.html

Leniwce, jak sugeruje nazwa, są symbolem leniwego trybu życia. Przede wszystkim z powodu ich powolnych ruchów oraz umiłowania snu. Te sympatyczne zwierzątka zostały głównymi postaciami najnowszej kampanii reklamowej marki Bodymax.

Leniwiec jest personifikacją problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii. Czasem każdy z nas tak się czuje, a antidotum na takie samopoczucie są wszystkie produkty Bodymax.

W nowej, kolejnej odsłonie kampanii Bodymax zaprasza do wzięcia udziału w Instagramowym konkursie, który polega na użyciu dedykowanego filtra znajdującego się na @bodymax_polska w zakładce z efektami i pokazanie „jak rozprawiamy się z leniwcem w sobie na co dzień”.

Nagrodą główną dla każdego z pięciu uczestników najlepszych pomysłów jest bon do Zalando o wartości 300 zł oraz zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Druga nagroda dla każdego z 50 uczestników to zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Konkurs trwa do 17 lipca, a ogłoszenie laureatów nastąpi 23 lipca.

Historie o leniwcach w nas są obecne w portalach społecznościowych: YouTube, Facebook i Instagram.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764