logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rubryka Sexedpl” na Kobieta.gazeta.pl

  PR 11.01.2021, przeczytano 411 razy

Ważne tematy z zakresu edukacji seksualnej, obalanie mitów i kłamstw dotyczących seksualności, a także nowe informacje na ten temat – między innymi to znajdzie się w „Rubryce SEXEDpl”, która powstaje w ramach współpracy Kobieta.Gazeta.pl z Fundacją SEXEDpl. Cykl otworzył wywiad z Anją Rubik opublikowany 10 stycznia br. Ilustrację do tekstu przygotowała Matylda Damięcka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rubryka-sexedpl_-na-kobieta.gazeta.pl,389784,artykul.html

- Jako redakcja Kobieta.Gazeta.pl angażujemy się w sprawy ważne społecznie, a wraz z nowym rokiem chcemy na łamach naszego portalu przybliżyć czytelnikom temat szeroko rozumianej edukacji seksualnej. Chcemy mówić otwarcie o seksie, o seksualności, ale z czułością i wrażliwością. Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania, jak i na te mniej oczywiste. Fundacja SEXEDpl Anji Rubik to wymarzony partner do rozpoczęcia wspólnego projektu o edukacji seksualnej - mówi Natalia Kurczak, redaktor naczelna Kobieta.Gazeta.pl.

Cykl „Rubryka SEXEDpl” będzie składał się z rozmów psycholożki i seksuolożki Basi Baran z SEXEDpl z dziennikarką Gazeta.pl Agą Kozak na temat szeroko pojętej edukacji seksualnej. W każdej kolejnej odsłonie autorki będą dotykać obszarów, o które kobiety i mężczyźni, także dziewczyny i chłopcy pytają najczęściej. Rozmowy będą dotyczyć m.in. miesiączkowania, endometriozy, antykoncepcji, samoakceptacji, tolerancji czy świadomej zgody.

- Seksualność to dla wielu ludzi bardzo ważna część osobowości. Świadomy, nieobciążony poczuciem wstydu i winy seks może być źródłem szczęścia, a ten, który skryty jest w mrokach, wstydzie, poczuciu winy, z powinności, obarczony irracjonalnymi zasadami, a przede wszystkim powodującą wszystko niewiedzą – źródłem frustracji - mówi Aga Kozak, dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl i Gazeta.pl, współautorka cyklu.

- Jestem bardzo szczęśliwa, że rozpoczęliśmy współpracę z Gazeta.pl, gdyż nasza obecność na łamach portalu sprawi, że tematy, które poruszamy, dotrą do jeszcze szerszego grona odbiorców. A przecież edukacja seksualna jest tak ważna. Nasza seksualność to przecież my: to kim jesteśmy, jak budujemy ważne związki, nasze zdrowie, znajomość własnych emocji, umiejętność mówienia „nie”, bezpieczeństwo. Mam nadzieję, że razem opowiemy przede wszystkim o tym, czym jest edukacja seksualna, jak jest ważna i że - jak mówią badania - to podstawa budowania szczęśliwego i nowoczesnego społeczeństwa – mówi Anja Rubik inicjatorka kampanii na rzecz edukacji seksualnej „Cała Polska zacznie rozmawiać o seksie” oraz założycielka fundacji SEXEDpl.

Cykl otworzył wywiad z Anją Rubik pt. „Anja Rubik: Moja seksualność to ja, a ja jestem moją seksualnością” o tym, czym jest edukacja seksualna i dlaczego jest tak istotna z punktu budowania zdrowego i bezpiecznego społeczeństwa, jak ważna jest samoakceptacja oraz rozwijanie i poznawanie swojej seksualności.

Ilustrację do wywiadu przygotowała Matylda Damięcka - autorka dowcipnych, ale i przeszywających graficznych komentarzy, które publikuje na Instagramie jako The Girl Who Fell On Earth.

Rozmowy w ramach „Rubryki SEXEDpl” będą publikowane co 2 tygodnie, w niedziele ok. godziny 19:00 na Kobieta.Gazeta.pl oraz promowane na stronie głównej Gazeta.pl, a także w mediach społecznościowych portalu i Fundacji SEXEDpl.  

Cykl jest przykładem realizacji redakcyjnej deklaracji Gazeta.pl na 2021 rok, w której zespół portalu zobowiązał się do angażowania w sprawy ważne społecznie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764