logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rubryka Sexedpl” na Kobieta.gazeta.pl

  PR 11.01.2021, przeczytano 187 razy

Ważne tematy z zakresu edukacji seksualnej, obalanie mitów i kłamstw dotyczących seksualności, a także nowe informacje na ten temat – między innymi to znajdzie się w „Rubryce SEXEDpl”, która powstaje w ramach współpracy Kobieta.Gazeta.pl z Fundacją SEXEDpl. Cykl otworzył wywiad z Anją Rubik opublikowany 10 stycznia br. Ilustrację do tekstu przygotowała Matylda Damięcka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rubryka-sexedpl_-na-kobieta.gazeta.pl,389784,artykul.html

- Jako redakcja Kobieta.Gazeta.pl angażujemy się w sprawy ważne społecznie, a wraz z nowym rokiem chcemy na łamach naszego portalu przybliżyć czytelnikom temat szeroko rozumianej edukacji seksualnej. Chcemy mówić otwarcie o seksie, o seksualności, ale z czułością i wrażliwością. Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania, jak i na te mniej oczywiste. Fundacja SEXEDpl Anji Rubik to wymarzony partner do rozpoczęcia wspólnego projektu o edukacji seksualnej - mówi Natalia Kurczak, redaktor naczelna Kobieta.Gazeta.pl.

Cykl „Rubryka SEXEDpl” będzie składał się z rozmów psycholożki i seksuolożki Basi Baran z SEXEDpl z dziennikarką Gazeta.pl Agą Kozak na temat szeroko pojętej edukacji seksualnej. W każdej kolejnej odsłonie autorki będą dotykać obszarów, o które kobiety i mężczyźni, także dziewczyny i chłopcy pytają najczęściej. Rozmowy będą dotyczyć m.in. miesiączkowania, endometriozy, antykoncepcji, samoakceptacji, tolerancji czy świadomej zgody.

- Seksualność to dla wielu ludzi bardzo ważna część osobowości. Świadomy, nieobciążony poczuciem wstydu i winy seks może być źródłem szczęścia, a ten, który skryty jest w mrokach, wstydzie, poczuciu winy, z powinności, obarczony irracjonalnymi zasadami, a przede wszystkim powodującą wszystko niewiedzą – źródłem frustracji - mówi Aga Kozak, dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl i Gazeta.pl, współautorka cyklu.

- Jestem bardzo szczęśliwa, że rozpoczęliśmy współpracę z Gazeta.pl, gdyż nasza obecność na łamach portalu sprawi, że tematy, które poruszamy, dotrą do jeszcze szerszego grona odbiorców. A przecież edukacja seksualna jest tak ważna. Nasza seksualność to przecież my: to kim jesteśmy, jak budujemy ważne związki, nasze zdrowie, znajomość własnych emocji, umiejętność mówienia „nie”, bezpieczeństwo. Mam nadzieję, że razem opowiemy przede wszystkim o tym, czym jest edukacja seksualna, jak jest ważna i że - jak mówią badania - to podstawa budowania szczęśliwego i nowoczesnego społeczeństwa – mówi Anja Rubik inicjatorka kampanii na rzecz edukacji seksualnej „Cała Polska zacznie rozmawiać o seksie” oraz założycielka fundacji SEXEDpl.

Cykl otworzył wywiad z Anją Rubik pt. „Anja Rubik: Moja seksualność to ja, a ja jestem moją seksualnością” o tym, czym jest edukacja seksualna i dlaczego jest tak istotna z punktu budowania zdrowego i bezpiecznego społeczeństwa, jak ważna jest samoakceptacja oraz rozwijanie i poznawanie swojej seksualności.

Ilustrację do wywiadu przygotowała Matylda Damięcka - autorka dowcipnych, ale i przeszywających graficznych komentarzy, które publikuje na Instagramie jako The Girl Who Fell On Earth.

Rozmowy w ramach „Rubryki SEXEDpl” będą publikowane co 2 tygodnie, w niedziele ok. godziny 19:00 na Kobieta.Gazeta.pl oraz promowane na stronie głównej Gazeta.pl, a także w mediach społecznościowych portalu i Fundacji SEXEDpl.  

Cykl jest przykładem realizacji redakcyjnej deklaracji Gazeta.pl na 2021 rok, w której zespół portalu zobowiązał się do angażowania w sprawy ważne społecznie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764