logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rzut na mapę” – nowy format wideo w portalu Rmf24.pl

  PR 12.10.2022, przeczytano 551 razy
ilustracja

Portal informacyjny RMF24.pl ruszył z emisją cotygodniowego magazynu „Rzut na mapę” pokazującego najnowsze wydarzenia na froncie wojny rosyjsko-ukraińskiej. Odcinki publikowane są w formie wideo w piątki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rzut-na-mape_-%E2%80%93-nowy-format-wideo-w-portalu-rmf24.pl,397585,artykul.html

W programie „Rzut na mapę” dziennikarze RMF FM wraz z ekspertami analizują wydarzenia minionego tygodnia z wojennego frontu w Ukrainie. Pokazują ruchy wojsk obu stron, ataki Rosjan, obronę i kontrofensywę Ukraińców. Stałym elementem audycji jest interaktywna mapa przybliżająca omawiane wydarzenia z zaznaczonym terenem, na którym aktualnie toczą się walki, trwają naloty rakietowe czy bombowe. Eksperci sumują wydarzenia minionego tygodnia, ale także starają się nakreślić możliwy scenariusz kolejnych działań. W pierwszym odcinku cyklu generał Mirosław Różański trafnie przewidział, że kolejnym ruchem ze strony ukraińskich wojsk będzie odcięcie połączenia drogowego między Krymem a Rosją.

- W mediach ciągle padają nazwy atakowanych czy wyzwalanych miejscowości, jednak często bez szerszego kontekstu i bez przybliżania niuansów geograficznych. My pokażemy szczegółowo, gdzie miały miejsce poszczególne wydarzenia oraz jaki miały wpływ na przebieg wojny. Program jest też podsumowaniem całego tygodnia konfliktu – mówi Krzysztof Berenda, Dyrektor Redakcji RMF FM Warszawa i jeden z prowadzących program „Rzut na mapę”.

Nowy format wideo jest publikowany co piątek o godz. 20 na stronie głównej portalu RMF24.pl oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764