logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING

  PR 05.06.2023, przeczytano 662 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z wieloma decyzjami, zwłaszcza tymi finansowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_samodzielni%2C-ale-nie-sami-w-podrozy_-z-aplikacja-moje-ing,400291,artykul.html

- Badania potwierdzają, że niezależność to stan, do którego młodzi ludzie naturalnie dążą i jest to ich wewnętrzna potrzeba*. Ekscytują się na myśl o tym, żeby móc samodzielnie decydować o sobie i swoich planach. Na tym etapie życia z wieloma sytuacjami mierzą się po raz pierwszy, tak jak na przykład z pierwszą samodzielną podróżą. W związku z tym, przed podjęciem decyzji, często szukają potrzebnej wiedzy, konsultują się z rodzicami, znajomymi i zasięgają opinii w internecie. W temacie finansów też szukają dodatkowego wsparcia. Takie może zapewnić aplikacja Moje ING, która asystuje w ogarnianiu finansów zarówno na co dzień, jak i w podróży. Chcemy towarzyszyć młodym na każdym etapie budowania swojej niezależności, bo samodzielność, nie oznacza bycia zdanym tylko na siebie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

#INGchallenge

Elementem komunikacji do młodych jest akcja #INGchallenge, w której ING rzuca wyzwanie młodym influencerom. Będą mieli za zadanie sprawdzić, czy da się zwiedzić kilka krajów w Europie w tydzień i to za 1500zł? Celem jest pokazanie jak w sprytny i budżetowy sposób zaplanować i zrealizować wakacyjny wyjazd bogaty w doświadczenia i przeżycia. ING chce tym samym zachęcać młodych do podróżowania z aplikacją Moje ING, nawet z ograniczonym budżetem. Młodzi influencerzy, poza zmieszczeniem się w określonym budżecie, mają do wykonania również różne zadania.

Pierwszy swoją przygodę rozpocznie Tymek Kasprzyk. Wyruszy z Malty w Poznaniu na  Maltę, a po drodze odwiedzi jeszcze 5 krajów. Przed nim wiele decyzji do podjęcia, w które będzie mocno angażował swoją społeczność.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Badanie jakościowe i semiotyczne, Neuroidea, styczeń 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764