logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING

  PR 05.06.2023, przeczytano 357 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z wieloma decyzjami, zwłaszcza tymi finansowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_samodzielni%2C-ale-nie-sami-w-podrozy_-z-aplikacja-moje-ing,400291,artykul.html

- Badania potwierdzają, że niezależność to stan, do którego młodzi ludzie naturalnie dążą i jest to ich wewnętrzna potrzeba*. Ekscytują się na myśl o tym, żeby móc samodzielnie decydować o sobie i swoich planach. Na tym etapie życia z wieloma sytuacjami mierzą się po raz pierwszy, tak jak na przykład z pierwszą samodzielną podróżą. W związku z tym, przed podjęciem decyzji, często szukają potrzebnej wiedzy, konsultują się z rodzicami, znajomymi i zasięgają opinii w internecie. W temacie finansów też szukają dodatkowego wsparcia. Takie może zapewnić aplikacja Moje ING, która asystuje w ogarnianiu finansów zarówno na co dzień, jak i w podróży. Chcemy towarzyszyć młodym na każdym etapie budowania swojej niezależności, bo samodzielność, nie oznacza bycia zdanym tylko na siebie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

#INGchallenge

Elementem komunikacji do młodych jest akcja #INGchallenge, w której ING rzuca wyzwanie młodym influencerom. Będą mieli za zadanie sprawdzić, czy da się zwiedzić kilka krajów w Europie w tydzień i to za 1500zł? Celem jest pokazanie jak w sprytny i budżetowy sposób zaplanować i zrealizować wakacyjny wyjazd bogaty w doświadczenia i przeżycia. ING chce tym samym zachęcać młodych do podróżowania z aplikacją Moje ING, nawet z ograniczonym budżetem. Młodzi influencerzy, poza zmieszczeniem się w określonym budżecie, mają do wykonania również różne zadania.

Pierwszy swoją przygodę rozpocznie Tymek Kasprzyk. Wyruszy z Malty w Poznaniu na  Maltę, a po drodze odwiedzi jeszcze 5 krajów. Przed nim wiele decyzji do podjęcia, w które będzie mocno angażował swoją społeczność.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Badanie jakościowe i semiotyczne, Neuroidea, styczeń 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764