logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING

  PR 05.06.2023, przeczytano 579 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z wieloma decyzjami, zwłaszcza tymi finansowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_samodzielni%2C-ale-nie-sami-w-podrozy_-z-aplikacja-moje-ing,400291,artykul.html

- Badania potwierdzają, że niezależność to stan, do którego młodzi ludzie naturalnie dążą i jest to ich wewnętrzna potrzeba*. Ekscytują się na myśl o tym, żeby móc samodzielnie decydować o sobie i swoich planach. Na tym etapie życia z wieloma sytuacjami mierzą się po raz pierwszy, tak jak na przykład z pierwszą samodzielną podróżą. W związku z tym, przed podjęciem decyzji, często szukają potrzebnej wiedzy, konsultują się z rodzicami, znajomymi i zasięgają opinii w internecie. W temacie finansów też szukają dodatkowego wsparcia. Takie może zapewnić aplikacja Moje ING, która asystuje w ogarnianiu finansów zarówno na co dzień, jak i w podróży. Chcemy towarzyszyć młodym na każdym etapie budowania swojej niezależności, bo samodzielność, nie oznacza bycia zdanym tylko na siebie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

#INGchallenge

Elementem komunikacji do młodych jest akcja #INGchallenge, w której ING rzuca wyzwanie młodym influencerom. Będą mieli za zadanie sprawdzić, czy da się zwiedzić kilka krajów w Europie w tydzień i to za 1500zł? Celem jest pokazanie jak w sprytny i budżetowy sposób zaplanować i zrealizować wakacyjny wyjazd bogaty w doświadczenia i przeżycia. ING chce tym samym zachęcać młodych do podróżowania z aplikacją Moje ING, nawet z ograniczonym budżetem. Młodzi influencerzy, poza zmieszczeniem się w określonym budżecie, mają do wykonania również różne zadania.

Pierwszy swoją przygodę rozpocznie Tymek Kasprzyk. Wyruszy z Malty w Poznaniu na  Maltę, a po drodze odwiedzi jeszcze 5 krajów. Przed nim wiele decyzji do podjęcia, w które będzie mocno angażował swoją społeczność.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Badanie jakościowe i semiotyczne, Neuroidea, styczeń 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764