logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sekcja piłkarska" od poniedziałku na Sport.pl

  PR 12.02.2019, przeczytano 180 razy
ilustracjastrzałka

Od 11 lutego br. co poniedziałek o 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl na żywo emitowany będzie nowy piłkarski format wideo „Sekcja piłkarska". Program poprowadzą dziennikarze Sport.pl-  redaktor naczelny Paweł Wilkowicz, Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski. Wśród gości pojawią się zawodnicy, trenerzy i ludzie ze świata polskiej piłki oraz stali eksperci - znani redaktorzy sportowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sekcja-pilkarska_-od-poniedzialku-na-sport.pl,381212,artykul.html

- Zależy nam, żeby jak najczęściej mieć w studiu kogoś ze środowiska piłkarskiego, nie ograniczać się tylko do dyskusji w gronie komentatorów. A poniedziałkowy wieczór, czyli moment, gdy kończą się kolejki ligowe, a zaczyna tydzień z pucharami lub zgrupowaniami kadry, jest dobrym momentem na ciekawą rozmowę o piłce – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl.

- O piłce chcę rozmawiać z uśmiechem na ustach. Wieczorna pora naszego programu pozwoli nam na większy luz - dodaje jeden z prowadzących Sebastian Staszewski.

Program „Sekcja piłkarska" kierowany jest do szerokiego grona kibiców piłki nożnej. Będzie poruszać tematy dotyczące rozgrywek polskich i zagranicznych, prezentując różnorodny sposób ich omówienia - przystępny zarówno dla kibica bardziej mainstreamowego, jak i dla piłkarskiego analityka.

Oprócz rozmowy w programie zobaczymy też wideofelieton „Przerysowany" Sebastiana Staszewskiego oraz specjalne wydania znanych już formatów wideo Sport.pl: wywiad „Dogrywka" Dominika Wardzichowskiego i analityczny felieton „W polu K" Konrada Fersztera i Piotra Majchrzaka.

Ważnym elementem formatu ma być interaktywność - użytkownicy będą mieli możliwość wpływania na kształt programu poprzez tagowanie w mediach społecznościowych tematów, które powinny zostać poruszone podczas rozmów z ekspertami.

- "Rugby to gra barbarzyńców uprawiania przez dżentelmenów. Futbol to gra dżentelmenów uprawiana przez barbarzyńców" - powiedział kiedyś Oscar Wilde. W „Sekcji Piłkarskiej" będziemy czasami dżentelmenami, czasami barbarzyńcami. Najważniejsze, że kibice dostaną porcję ciekawych informacji i analiz. I w dodatku będą mieli wpływ na ten program. Trudno o lepsze rozwiązanie. Czekamy już tylko na pierwszy gwizdek - komentuje Michał Gąsiorowski, jeden z prowadzących format.

Program „Sekcja piłkarska" będzie nadawany na żywo na Sport.pl i Gazeta.pl co poniedziałek o godz. 20:00. Każdy odcinek potrwa około 40-45 minut. Fani piłki nożnej, którzy nie obejrzą go w chwili emisji, będą mogli odtworzyć nagranie w serwisie i na portalu.

Oficjalnym partnerem programu jest Legalny Polski Bukmacher STS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764