logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sekcja piłkarska" od poniedziałku na Sport.pl

  PR 12.02.2019, przeczytano 107 razy
ilustracjastrzałka

Od 11 lutego br. co poniedziałek o 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl na żywo emitowany będzie nowy piłkarski format wideo „Sekcja piłkarska". Program poprowadzą dziennikarze Sport.pl-  redaktor naczelny Paweł Wilkowicz, Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski. Wśród gości pojawią się zawodnicy, trenerzy i ludzie ze świata polskiej piłki oraz stali eksperci - znani redaktorzy sportowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sekcja-pilkarska_-od-poniedzialku-na-sport.pl,381212,artykul.html

- Zależy nam, żeby jak najczęściej mieć w studiu kogoś ze środowiska piłkarskiego, nie ograniczać się tylko do dyskusji w gronie komentatorów. A poniedziałkowy wieczór, czyli moment, gdy kończą się kolejki ligowe, a zaczyna tydzień z pucharami lub zgrupowaniami kadry, jest dobrym momentem na ciekawą rozmowę o piłce – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl.

- O piłce chcę rozmawiać z uśmiechem na ustach. Wieczorna pora naszego programu pozwoli nam na większy luz - dodaje jeden z prowadzących Sebastian Staszewski.

Program „Sekcja piłkarska" kierowany jest do szerokiego grona kibiców piłki nożnej. Będzie poruszać tematy dotyczące rozgrywek polskich i zagranicznych, prezentując różnorodny sposób ich omówienia - przystępny zarówno dla kibica bardziej mainstreamowego, jak i dla piłkarskiego analityka.

Oprócz rozmowy w programie zobaczymy też wideofelieton „Przerysowany" Sebastiana Staszewskiego oraz specjalne wydania znanych już formatów wideo Sport.pl: wywiad „Dogrywka" Dominika Wardzichowskiego i analityczny felieton „W polu K" Konrada Fersztera i Piotra Majchrzaka.

Ważnym elementem formatu ma być interaktywność - użytkownicy będą mieli możliwość wpływania na kształt programu poprzez tagowanie w mediach społecznościowych tematów, które powinny zostać poruszone podczas rozmów z ekspertami.

- "Rugby to gra barbarzyńców uprawiania przez dżentelmenów. Futbol to gra dżentelmenów uprawiana przez barbarzyńców" - powiedział kiedyś Oscar Wilde. W „Sekcji Piłkarskiej" będziemy czasami dżentelmenami, czasami barbarzyńcami. Najważniejsze, że kibice dostaną porcję ciekawych informacji i analiz. I w dodatku będą mieli wpływ na ten program. Trudno o lepsze rozwiązanie. Czekamy już tylko na pierwszy gwizdek - komentuje Michał Gąsiorowski, jeden z prowadzących format.

Program „Sekcja piłkarska" będzie nadawany na żywo na Sport.pl i Gazeta.pl co poniedziałek o godz. 20:00. Każdy odcinek potrwa około 40-45 minut. Fani piłki nożnej, którzy nie obejrzą go w chwili emisji, będą mogli odtworzyć nagranie w serwisie i na portalu.

Oficjalnym partnerem programu jest Legalny Polski Bukmacher STS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?
Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na...
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764