logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sezon ogórkowy” z Beatą Lubecką w Radiozet.pl

  PR 05.07.2024, przeczytano 170 razy
ilustracja

Wystartowała wakacyjna seria podcastów „Sezon ogórkowy” Beaty Lubeckiej. Audycja to cotygodniowe podsumowanie wydarzeń niekoniecznie z pierwszych stron, ale za to intrygujących, a czasem z przymrużeniem oka, które mogły umknąć uwadze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sezon-ogorkowy_-z-beata-lubecka-w-radiozet.pl,404906,artykul.html

Tego lata słuchacze i widzowie mogą poznać inną twarz Beaty Lubeckiej. Dziennikarka, która na co dzień przepytuje w Radiu ZET polityków, teraz z zaproszonymi gośćmi porozmawia pół żartem, pół serio o sprawach często istotnych, ale, dla których często brakuje miejsca w głównych przekazach medialnych. Jej pierwszym gościem był Jan Śpiewak, warszawski aktywista miejski.

Każdy odcinek „Sezonu ogórkowego” rozpocznie autorski przegląd wydarzeń na wesoło. Czym żyje internet w wakacje? Co zwraca uwagę a co bawi Beatę Lubecką? Fakty i historie podszyte niekiedy sarkastycznym komentarzem w cotygodniowym przeglądzie internetu.

Wakacyjny podcast Radiozet.pl można znaleźć w serwisie YouTube oraz player.radiozet.pl. Jego nowe odsłony pojawiać się będą co piątek.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764