logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów

  PR 17.06.2019, przeczytano 1170 razy
ilustracja

17 czerwca startuje ogólnopolska kampania promująca gotowe do picia napoje marki Herbapol. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały sezon letni w wybranych miastach Polski. Poszczególne etapy kampanii obejmą komunikację w kanale ATL: billboardy (outdoor oraz w metrze), citylighty oraz ekrany LCD w tramwajach, autobusach i na dworcach. W sierpniu i wrześniu w ramach promocji nowej kategorii zrealizowana zostanie także kampania VoD oraz sampling w kinach. Wsparciem BTL objęte zostaną sklepy w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sila-natury_---herbapol-lublin-startuje-z-kampania-napojow,382920,artykul.html

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol na zimno, w różnych smakach. Celem kampanii, która obejmuje ATL i BTL jest promocja całej kategorii.

Hasła kampanii odpowiadają dwóm liniom produktowym, wchodzącym w skład kategorii napojów marki Herbapol. Kreacja „Siła Natury” będzie promować warianty napojów funkcjonalnych, na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. Napój ziołowy „Detox Pokrzywa” o smaku pigwy zawiera naturalny ekstrakt z pokrzywy, która pomaga usunąć z organizmu zbędne produkty przemiany materii i tym samym wspomaga oczyszczanie organizmu. Napój ziołowy „Uroda Skrzyp” o smaku cytrynowym z ekstraktem skrzypu, został dodatkowo wzbogacony o cynk i biotynę, które wzmocnią włosy i zadbają o skórę i paznokcie.

Druga linia kreatywna „100% Natury” będzie wspierać napoje herbaciane Herbapol na zimno w trzech wariantach: na bazie herbaty czarnej o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym oraz na bazie herbaty zielonej o smaku cytryny z miętą.

Napoje nie mają w składzie konserwantów, barwników ani substancji słodzących, dlatego polecane są zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom.

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Za strategię komunikacji oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764