logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siła pragnienia” i 7 minerałów w nowej kampanii Nałęczowianki

  PR 13.10.2020, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania w głównych stacjach TV, Internecie oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sila-pragnienia_-i-7-mineralow-w-nowej-kampanii-naleczowianki,388779,artykul.html

- Pragnienie to moc. Sprawia, że wytrwale dążymy do celu. Tak, jak Nałęczowianka – tymi słowami zaczyna się spot promujący nową kampanię marki, a zrealizowany w okolicach jej źródła w Nałęczowie. To właśnie tam woda nasyca się kompozycją siedmiu składników mineralnych które stały się motywem przewodnim obecnych działań komunikacyjnych. Skład mineralny Nałęczowianki sprawia, że można ją pić codziennie – podkreśla producent.

- Nasza nowa kampania nadal skupia się na wewnętrznym pragnieniu, tym razem – na jego sile. Podkreślamy w niej, że dostarczając organizmowi odpowiedniej ilości wody, dbamy o jego poprawne funkcjonowanie. Dzięki temu  łatwiej jest realizować marzenia, dążyć do celu, podejmować wysiłek i cieszyć się życiem. Pora komunikacji jest tu nie bez znaczenia. W Nałęczowiance pamiętamy i przypominamy, żeby o nawodnienie i dobre samopoczucie dbać przez cały rok – nie tylko w upalne, ale też chłodniejsze dni, również jesienią. Jeśli chcemy podsycać i realizować nasze życiowe pragnienia, to warto najpierw zaspokoić to pragnienie w podstawowym, fizjologicznym znaczeniu – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.

Spot w kreatywny sposób pokazuje drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom, którzy również pragną się rozwijać każdego dnia. Spot można zobaczyć w telewizji, w popularnych serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w serwisie YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet). Wyreżyserował go Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, natomiast postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.

Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami przyjaznymi środowisku do zdobycia.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764