logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siła pragnienia” i 7 minerałów w nowej kampanii Nałęczowianki

  PR 13.10.2020, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania w głównych stacjach TV, Internecie oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sila-pragnienia_-i-7-mineralow-w-nowej-kampanii-naleczowianki,388779,artykul.html

- Pragnienie to moc. Sprawia, że wytrwale dążymy do celu. Tak, jak Nałęczowianka – tymi słowami zaczyna się spot promujący nową kampanię marki, a zrealizowany w okolicach jej źródła w Nałęczowie. To właśnie tam woda nasyca się kompozycją siedmiu składników mineralnych które stały się motywem przewodnim obecnych działań komunikacyjnych. Skład mineralny Nałęczowianki sprawia, że można ją pić codziennie – podkreśla producent.

- Nasza nowa kampania nadal skupia się na wewnętrznym pragnieniu, tym razem – na jego sile. Podkreślamy w niej, że dostarczając organizmowi odpowiedniej ilości wody, dbamy o jego poprawne funkcjonowanie. Dzięki temu  łatwiej jest realizować marzenia, dążyć do celu, podejmować wysiłek i cieszyć się życiem. Pora komunikacji jest tu nie bez znaczenia. W Nałęczowiance pamiętamy i przypominamy, żeby o nawodnienie i dobre samopoczucie dbać przez cały rok – nie tylko w upalne, ale też chłodniejsze dni, również jesienią. Jeśli chcemy podsycać i realizować nasze życiowe pragnienia, to warto najpierw zaspokoić to pragnienie w podstawowym, fizjologicznym znaczeniu – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.

Spot w kreatywny sposób pokazuje drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom, którzy również pragną się rozwijać każdego dnia. Spot można zobaczyć w telewizji, w popularnych serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w serwisie YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet). Wyreżyserował go Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, natomiast postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.

Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami przyjaznymi środowisku do zdobycia.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum firm Partner of Promotion oraz Effective Media Solutions wygrało przetarg na obsługę kampanii promocyjnej w zakresie dwóch inicjatyw Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: pierwszego w historii „Wielkiego Wyzwania: Energia” oraz Ośmiu Przedsięwzięć wpisujących się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej.
Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764