logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siła pragnienia” i 7 minerałów w nowej kampanii Nałęczowianki

  PR 13.10.2020, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania w głównych stacjach TV, Internecie oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sila-pragnienia_-i-7-mineralow-w-nowej-kampanii-naleczowianki,388779,artykul.html

- Pragnienie to moc. Sprawia, że wytrwale dążymy do celu. Tak, jak Nałęczowianka – tymi słowami zaczyna się spot promujący nową kampanię marki, a zrealizowany w okolicach jej źródła w Nałęczowie. To właśnie tam woda nasyca się kompozycją siedmiu składników mineralnych które stały się motywem przewodnim obecnych działań komunikacyjnych. Skład mineralny Nałęczowianki sprawia, że można ją pić codziennie – podkreśla producent.

- Nasza nowa kampania nadal skupia się na wewnętrznym pragnieniu, tym razem – na jego sile. Podkreślamy w niej, że dostarczając organizmowi odpowiedniej ilości wody, dbamy o jego poprawne funkcjonowanie. Dzięki temu  łatwiej jest realizować marzenia, dążyć do celu, podejmować wysiłek i cieszyć się życiem. Pora komunikacji jest tu nie bez znaczenia. W Nałęczowiance pamiętamy i przypominamy, żeby o nawodnienie i dobre samopoczucie dbać przez cały rok – nie tylko w upalne, ale też chłodniejsze dni, również jesienią. Jeśli chcemy podsycać i realizować nasze życiowe pragnienia, to warto najpierw zaspokoić to pragnienie w podstawowym, fizjologicznym znaczeniu – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.

Spot w kreatywny sposób pokazuje drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom, którzy również pragną się rozwijać każdego dnia. Spot można zobaczyć w telewizji, w popularnych serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w serwisie YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet). Wyreżyserował go Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, natomiast postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.

Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami przyjaznymi środowisku do zdobycia.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764