logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siostry Siostrom” – nowa akcja społeczna Ofeminin

  PR 30.03.2020, przeczytano 205 razy

Portal Ofeminin rozpoczyna nową akcję społeczną #SiostrySiostrom, która ma na celu wsparcie polskich pielęgniarek, położnych, ratowniczek medycznych i innych kobiet pracujących w służbie zdrowia. W ramach inicjatywy, w specjalnie stworzonej zakładce na portalu, są publikowane materiały m.in. o wyzwaniach, z jakimi mierzą się pielęgniarki podczas kryzysu związanego z epidemią koronawirusa. Redakcja uruchomiła również charytatywną zbiórkę. Środki z niej trafią do Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_siostry-siostrom_-%E2%80%93-nowa-akcja-spoleczna-ofeminin,386337,artykul.html

W Polsce pracuje obecnie ponad 230 tys. pielęgniarek. Jest to zawód wykonywany przede wszystkim przez kobiety, które stanowią aż 78 proc. personelu. Ofeminin publikuje ich niezwykłe historie i zwraca uwagę na wyzwania, z jakimi się mierzą.

– Dla Ofeminin to ważny temat, bo ten zawód jest niemal całkowicie zdominowany przez kobiety. Idea siostrzeństwa i wspierania się wzajemnie na rynku pracy i w życiu prywatnym jest dla nas od początku najważniejszą wartością. Akcja to wyraz wsparcia dla polskich pielęgniarek, które aktualnie są na froncie walki z koronawirusem, a jednocześnie stanowią niedocenianą – finansowo i społecznie, grupę. Cykl materiałów ma na celu zwrócić uwagę na ich ciężką pracę, a zebrane środki umożliwią dotarcie z pomocą psychologiczną do tych z nich, które pracują pod największą presją – mówi Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin.

Akcja została zainaugurowana w Onet Rano. Gośćmi Iwony Kutyny były Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin oraz dr Grażyna Wójcik, prezes Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego, która opowiedziała o nowej rzeczywistości zawodowej i organizacyjnej, z którą aktualnie mierzą się pielęgniarki. Nagranie dostępne jest TUTAJ.

Redakcja Ofeminin uruchomiła również charytatywną zbiórkę na portalu Zrzutka.pl. Zebrane pieniądze trafią na konto Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego i posłużą do zorganizowania szkoleń prowadzonych przez psychologów (lub innych wykwalifikowanych instruktorów) z zakresu komunikacji i współpracy interpersonalnej, asertywności i radzenia sobie w sytuacji kryzysowej oraz wsparcia pokryzysowego, a także do zakładania grup wsparcia i rozprzestrzeniania informacji o szkoleniach otwartych dla wszystkich pielęgniarek.

Kampania wspierająca Inicjatywę została przygotowana przez dział marketingu Ringier Axel Springer Polska, a logo akcji stworzyła Elisa Minetti, dyrektor kreatywna PLNY LALA.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.
Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych dla użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV. Operator wprowadza do oferty nowy pakiet NEWS, w którym znajdą się popularne kanały informacyjne: TVN24, TVN24BiS, Euronews, Bloomberg i BBC World News.
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności
W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764