logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Siostry Siostrom” – nowa akcja społeczna Ofeminin

  PR 30.03.2020, przeczytano 517 razy

Portal Ofeminin rozpoczyna nową akcję społeczną #SiostrySiostrom, która ma na celu wsparcie polskich pielęgniarek, położnych, ratowniczek medycznych i innych kobiet pracujących w służbie zdrowia. W ramach inicjatywy, w specjalnie stworzonej zakładce na portalu, są publikowane materiały m.in. o wyzwaniach, z jakimi mierzą się pielęgniarki podczas kryzysu związanego z epidemią koronawirusa. Redakcja uruchomiła również charytatywną zbiórkę. Środki z niej trafią do Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_siostry-siostrom_-%E2%80%93-nowa-akcja-spoleczna-ofeminin,386337,artykul.html

W Polsce pracuje obecnie ponad 230 tys. pielęgniarek. Jest to zawód wykonywany przede wszystkim przez kobiety, które stanowią aż 78 proc. personelu. Ofeminin publikuje ich niezwykłe historie i zwraca uwagę na wyzwania, z jakimi się mierzą.

– Dla Ofeminin to ważny temat, bo ten zawód jest niemal całkowicie zdominowany przez kobiety. Idea siostrzeństwa i wspierania się wzajemnie na rynku pracy i w życiu prywatnym jest dla nas od początku najważniejszą wartością. Akcja to wyraz wsparcia dla polskich pielęgniarek, które aktualnie są na froncie walki z koronawirusem, a jednocześnie stanowią niedocenianą – finansowo i społecznie, grupę. Cykl materiałów ma na celu zwrócić uwagę na ich ciężką pracę, a zebrane środki umożliwią dotarcie z pomocą psychologiczną do tych z nich, które pracują pod największą presją – mówi Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin.

Akcja została zainaugurowana w Onet Rano. Gośćmi Iwony Kutyny były Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin oraz dr Grażyna Wójcik, prezes Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego, która opowiedziała o nowej rzeczywistości zawodowej i organizacyjnej, z którą aktualnie mierzą się pielęgniarki. Nagranie dostępne jest TUTAJ.

Redakcja Ofeminin uruchomiła również charytatywną zbiórkę na portalu Zrzutka.pl. Zebrane pieniądze trafią na konto Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego i posłużą do zorganizowania szkoleń prowadzonych przez psychologów (lub innych wykwalifikowanych instruktorów) z zakresu komunikacji i współpracy interpersonalnej, asertywności i radzenia sobie w sytuacji kryzysowej oraz wsparcia pokryzysowego, a także do zakładania grup wsparcia i rozprzestrzeniania informacji o szkoleniach otwartych dla wszystkich pielęgniarek.

Kampania wspierająca Inicjatywę została przygotowana przez dział marketingu Ringier Axel Springer Polska, a logo akcji stworzyła Elisa Minetti, dyrektor kreatywna PLNY LALA.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764