logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” - nowa kampania Radia Tok FM w aglomeracji śląskiej

  PR 07.05.2021, przeczytano 208 razy
ilustracja

W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sluchaj-gdziekolwiek-jestes_---nowa-kampania-radia-tok-fm-w-aglomeracji-slaskiej,391371,artykul.html

Nowa kampania prezentuje możliwość słuchania Radia TOK FM za pośrednictwem internetu. Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz powszechniej dostępny internet, także w mobilnej wersji, pozwala na dotarcie słuchaczy do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są. Wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej TOK FM oraz internetowego radia na stronie tokfm.pl.

Działania reklamowe pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” skoncentrują się na obszarze aglomeracji śląskiej. Zdjęcia wykorzystane w kreacjach zostały zrobione w wybranych lokalizacjach na terenie Śląska i Zagłębia.
 
Reklamy Radia TOK FM będzie można zobaczyć m.in. w prasie lokalnej („Gazeta Wyborcza”), internecie - m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl i Facebooku oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym należących do AMS, w wybranych miastach. Za projekty graficzne odpowiadał butik kreatywny TooGood, za zdjęcia – Grzegorz Celejewski z Agencji Gazeta. Kampania jest zaplanowana na najbliższych kilka tygodni.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Lex TVN” może zaszkodzić polskiej polityce zagranicznej
Sejm już w środę może się zająć projektem ustawy określanej jako „Lex TVN”, zgodnie z którą media w Polsce nie będą mogły należeć do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Komentatorzy oceniają, że projekt nowych przepisów, wymierzonych w TVN i amerykański koncern medialny Discovery, będzie mieć wpływ na politykę zagraniczną...
Branża gier wideo jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi polskiego przemysłu. W 2020 r. suma wydatków poniesionych na gry wideo  w Polsce osiągnęła poziom 3,2 mld zł, rosnąc w skali roku o 7%. W 2020 r. kryzys COVID-19 dwutorowo wpłynął na wartość polskiego rynku gier. Na plus z pewnością zadziałała społeczna izolacja i większa ilość czasu poświęcana...
W środę, 28 lipca 2021 r. o godz. 7:00 rano „Gazeta Wyborcza” uruchomi serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. To kolejne miejsce w Polsce, w którym obecni będą dziennikarze Wyborcza.pl - zespół w Rybniku stworzą Adrian Karpeta oraz Arkadiusz Biernat, wspierani przez redakcję „Gazety Wyborczej Katowice”. Wcześniej w tym roku ruszyły...
Nowa platforma e-commerce dla influencerów – Fansi
Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła...
Z okazji rozpoczynających się dzisiaj Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, Vectra udostępnia swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosport, gdzie na żywo transmitowana będzie jedna z najważniejszych imprez sportowych na świecie. Do oferty operatora już dołączyło, od 23 lipca do 8 sierpnia br., w sumie aż 7 kanałów HD oraz 1 kanał w jakości 4K.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764